PROMOTION [Skjut dom i huvudet] 3 expansioner på Kickstarter

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,280
Det svenska zombierollspelet Skjut dom i huvudet har en ny Kickstarter för tre nya expansioner!

De tre expansionerna är:

Skräcken på östra av Moa Frithiofsson (Svartviken Rollspelspodd, Kutulu)
"Tänk dig en sån där riktigt fet DLC man tjackar till sitt favorit open-world-spel och inte bara får mer av allt det goda från grundspelet utan också överraskar med helt nya stämningar och utmaningar! Så är Skräcken på Östra. Inte bara får du en fet mainstory som tar dig in i Östra sjukhusets gångar och vrår, du får också lära känna radioprataren DJ meat, Härlanda fängelse och lokalen FALKEN."

Diesel och död av Björn Flintberg (Chock, Eloso förlag)
"Äntligen bär det av, den första expansionen som tar sina stapplande likstela steg utanför Göteborg. I den här expansionen får vi stifta en övergripande bekantskap med Linköping post mortem. Men inte minst bjuds vi på en fartfylld färd genom skroten på motorvägen. Väggrenskrigare, förena eder!"

Choppa tills du droppar av mig (Call of Cthulhu Sverige, Nordiska väsen, The Troubleshooters)
"Inget zombieuniversum är komplett utan en story om ett köpcentrum. Gabrielle har skrivit en köttig och smaskig expansion som får ett en hel handelsplats att vakna till (odött) liv. Förutom en hel uppsjö små händelser och spelöppningar som du kan förlägga till detta eller annat köpcentrum så får du massvis med oförglömliga karaktärer rollpersonerna kan möta och självklart ett riktigt gött äventyr där spelarna ställs inför både tekniska såväl som psykologiska utmaningar."

IMG_2966.JPG
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Jag backade, och jag har inte heller grundreglerna. Lånade dem på biblioteket och blev helt kär.
 
Top