Nekromanti skönt

Mambo

Veteran
Joined
9 Jul 2001
Messages
136
Location
ÖSD
Ahh
kommit hem efter 3 dagars rollspelande, jag och några kompisar (bl.a Mr SL) har spelat rollspel typ dygnet runt.

Gemini och EON har vi spelat och det har varit så JÄVLA kul

Let's face it,
Gemini rocks..
 

Mambo

Veteran
Joined
9 Jul 2001
Messages
136
Location
ÖSD
men oj

det var OTROLIGT va du va possitiv idag då..

har du så svårt att glädjas med en medmänniska så kan du låsa in dig någonstans.

Have a nice day / K

Let's face it,
Gemini rocks..
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Meninglösa inlägg.

Frågan e ju om ett sådant inlägg hör hemma på det här forumet. På sistone har ju vårt kära Eon-forum översvämmats av idiotinlägg och meningslöst dravell som förstör de riktiga (och intressanta) diskussionerna! Det tycker jag är synd.

Drakvrede


"Mother nature is a bitch!" - Murphys lagar
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,476
Location
En mälarö
Re: Meninglösa inlägg.

Men kom igen, lite överseende får man väl ha. Killen var glad och ville utrycka det på nått sätt, och det gjorde han med ett kort inlägg på forumet. Nu var det väl inte det mest intressanta inlägget i forumets historia, men var det så mycket att hetsa upp sig för? Jag har läst mycket värre än så. Anledningen till att menlösa inlägg inte är så mycket att bry sig om är att de inte ynglar av sig. Om de gör det är det pga att nån vän av ordning ryter till och hytter med ett finger, som i detta fallet. Om det första inlägget på tråden ignorerats, vilket troligtvis var Mambos avsikt, hade det slutat där och inte resulterat i ytterligare fyra meningslösa inlägg.

/Anders
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Re: Meninglösa inlägg.

Nåja, visst finns det en poäng i det du skrev, men jag måste ändå säga att det här inlägget var ännu ett i raden av meninglösa inlägg, som... ja, helt enkelt inte hör hemma på ett diskussionsforum. Hur många gånger har inte trådar låsts på sistone, för att inläggen har varit av karaktären "alver e skit, dvärgar e bäst"? Och javisst, lite överseende kanske man får ha, men jag tycker ändå vi har haft mer än nog med överseende då det gäller poänglösa inlägg. Det är i alla fall min åsikt.

Drakvrede


"Mother nature is a bitch!" - Murphys lagar
 

Dahl

Veteran
Joined
3 Jul 2001
Messages
90
Location
Växjö
Re: Meninglösa inlägg.

Hej! måste bara påpeka att utan lite humor i ett Forum blir det otroligt tung läsning, fråga bara till dig drakvrede: Varför tar du det till din sak att bestämma vad som tillhör/inte tillhör detta forum?? *nyfiken*

"Och allt som kan gå åt helvete gör det" =)

-Dahl<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by dahl on 2001-07-23 11:01.</EM></FONT></P>
 
Top