Nekromanti Seinet

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Hej på er alla underbara nördar.

Även om jag varit extremt inaktiv de senaste åren på gamla forumsystemet och säkerligen kommer vara lika inaktiv nu så kände jag mig likväl manad att registrera om mig. För det är nämligen som så, jag älskar er alla för det ni gett mig tidigare och det ni kommer fortsätta ge mig i framtiden. Nu, när jag skriver det här, är det knappt två månader kvar till GothCon där jag kommer få träffa många av er. Det är det bästa med hela konventet tycker jag, att träffa er.

Men vem är jag då för er som inte känner mig?
Jag är en evig nybörjare på spelfronten då det alltid verkar ske komplikationer när jag skall spela. Jag är även mer fokuserad på spelandet än rollpresterandet, dock försöker jag lösa det för det mesta med att skapa karaktärer som är lika mig själv.

Jag har en förkärlek till rymden och har råkat samla på mig runt 100 högskolepoäng astronomi men vill även lära mig diverse språk även om jag är urusel på det.
(Ég er að læra íslensku, svo myndi einhver hjálpað mér, takk).
Rymdintresset innebär även att jag föredrar SciFi-spel, även om de är avancerade sådana med FTL-teknik eller mera near-future begränsade inom vårt eget solsystem.

Fantasy kan vara underhållande det med, men ibland sätter spelvärldens tekniska begränsningar käppar i hjulen för min kreativitet.

Puss/kram/skål på er, välj själva!
/Seinet Wintermute - Ett lamm i vargklädsel.
 
Top