Söker grupp i Umeå

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Hallihallå!
Det ser ut som att min rollspelsgrupp jag spelar med i vanliga fall inte kommer att hinna träffas för att spela ihop i sommar. Jag tänkte kolla om det finns några som vill träffas fysiskt i Umeå-området och spela en minikampanj eller lite one-shots. Jag kan vara spelledare eller spelare och har ett mindre bibliotek med rollspel att välja bland vid behov.
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,972
Location
Umeå
Jag är pepp! Men lite mer oklart om hur mycket tid som finns för det, men räcker upp handen och anmäler intresse utifall något blir av. Kan spelleda eller spela eller bara slå tärning och snacka strunt.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Jag är pepp, på samma sätt som Christoffer 🙂 Var skulle vi isf vara och spela?
Bor strax utanför Umeå så det brukar inte vara någon hit för folk att ta sig hit. Det är inte den bästa lokalen men om ingen har något bättre förslag så har jag tillgång till kontorslokaler i centrum vi kan spela i på helger/kvällar.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Howdi!
Jag har inte hunnit gå på semester ännu så jag har inte haft så mycket tid att ta tag i detta ännu. Dessutom så fick jag och min dotter just ett erbjudande att spela in i en annan spelgrupp under sommaren. Jag blev plötsligt mindre desperat på att hitta något sätt att stilla rollspels-abstinensen.

Med det sagt tycker jag fortfarande att vi ska försöka hitta ett tillfälle att mötas upp och spela något. Återkommer till helgen då jag lagt jobbstressen bakom mig och fått semester.
 
Top