Nekromanti [Säljes] Rollspelsböcker

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Ska flytta och inser att man nog inte kan behålla precis vartenda rollspel man äger. Speciellt inte dem man aldrig spelar eller ens spelat.

Skicka PM om du är intresserad av något nedanstående. Om jag inte råkar ut för rena skambud är det först till kvarn som gäller. Föredrar Swish eller banköverföring. Köparen står för frakten och jag skickar med Postnord – antingen med deras vadderade kuvert eller lådor, eller egenmakade budgetvarianter som så önskas. Står dock inte för några leveransskador. Spelet säljes i befintligt skick enligt nedanstående.

SÅLD! Knas-bundle: Svenil Rollspelet (utg. 2003), Neoviking och The MEGA Role-playing System (dylikt).
Bild 1 – Bundle, Bild 2 – Sven, Bild 3 – Neo, Bild 4 – MEGA

SÅLD! Urban Arcana: The Urban Arcana Campaign Setting (D20 Modern).
Bild

TINGAD! Story Engine: Story Engine Universal Rules (dylikt). 70 SEK
... Fint skick, läst en gång.
Bild

TINGAD! Universalis: Universalis: The Game of Unlimited Stories (dylikt). 70 SEK
... Fint skick, en repa i pärmen, annars endast genombläddrad.
Bild

SÅLD! More than Human: More than Human : ett rollspel om människor med superkrafter.
Bild

SÅLD! Witchcraft: Witchcraft Corebook (hårdpärm). Dylikt.
Bild

AUKTIONERAD PÅ FB! Skuggornas mästare-bundle: Skuggornas mästare med 2 st referensblad inklusive Skuggornas mästare Beta (hårdpärm respektive mjukpärm) dylikt.
... Fint skick, så gott om oanvända. Båda kursivt genomlästa en gång; har mest undersökt hur illustrationerna jag stod för blev i tryck. Betaversionen i fråga fick premiumfundarna och vi illustratörer.
Bild 1– hårdpärm, Bild 2 – mjukpärm, beta, Bild 3 – betabeskrivning


Byte med prylar från Äventyrsspel är alltid av intresse.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Kan tänka mig More than human och skuggornas mästare. Har en Svavelvinterbox i bruksskick. Kan maila över bilder om det är intressant och så kan vi snacka ev mellanpeng & frakt? För jag gissar att du inte bor i närheten av Trollhättan?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tjenare! Kläm gärna iväg ett pm med bilder alternativt mailadress så kan vi ju syna sakerna och talas vid. ... Nej, tyvärr bor jag inte i dina krokar.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Om Urban Arcana blir tillgänglig igen så tar jag den. Annars celavi eller hur tusan man nu stavar det :p
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
solvebring;n231027 said:
C'est la vie, ja.

Nå, det är noterat. =)
Så många oanvända bokstäver. Jag tror jag föredrar mitt sätt; franska tycks vara ett väldigt ineffektivt språk =D
 
Top