Nekromanti [Säljes] Hyllrensning: trad, indie och annat

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Korpa och jag har gått igenom rollspelshyllan och har lite att bli av med: en blandad kompott av indie och trad. Köpare betalar frakten och om man vill handla många böcker fixar vi nån sjyst mängdrabbat.

Vissa sammanhörande böcker (typ grundbok + äventyr) kan man ta för paketpris. Vid samtida bud får folk som vill ha paketet förtur till alltet. I övrigt gäller först till kvarn. Fråga om du undrar över något.

Utbudet är som följer:

Can You Survive the Zombie Apocalypse? (choose your own adventure-aktig-bok) 50

CthulhuTech (hårdpärm) 100

Delta Green (hårdpärm) 150

Drakar och Demoner: Trudvang-boxen + spelledarskärm (boxen sliten men allt annat i bra skick) 175

EON 2 Deluxe 50
• Krigarens väg 25
Tillsammans: 50

Evolutionens barn (svartvit utgåva, feltryckt iom att rubriker saknas; signerad) 40

Fae Noir 50

Faery's Tale 65

GURPS Basic 3rd ed 50
- GURPS Religion 25
Tillsammans: 50

Götterdämmerung - spelledarskärm 25

Krutrök & sägner 50

Magneter och Mirakel 75

Maid RPG 100

More than Human (signerad och numrerad) 100

Noctum, första utgåvan 30

Og: Unearthed edition 50

Saga 65

shock: social science fiction 65

Stjärnornas krig-rollspelet (WEG). (Lådan är i uselt (=hoptejpat) skick, men böckerna ska nog vara kompletta.) 50

Sufficiently Advanced 65

Sägen 65

Unknown Armies 150

old World of Darkness
Changeling: the Dreaming 2nd ed 150
- Kithbook Satyrs 50
Tillsammans: 175

V:tM: Children of the Night 25
V:tM: Gehenna 75
V:tM: Nights of Prophecy 25
Tillsammans: 75

new World of Darkness
Ghost Stories 65
V:tR: Belial's Brood 65
Tillsammans: 110

Sålda
SÅLD - 3:16 - Carnage Among the Stars 65

SÅLD - Diaspora (hårdpärm) 100

SÅLD - Call of Cthulhu 5th ed 50
SÅLD - Age of Cthulhu: Death in Luxor 25
Tillsammans: 50

SÅLD - Dictionary of Mu 50

SÅLD - Drakar och Demoner 6 Reviderad 100
SÅLD - Jorges Bestiarium 100
SÅLD - Vildhjarta 50
SÅLD - Eldsjäl 50
Tillsammans: 250kr

SÅLD - Likstorm 50

SÅLD - The Extraordinary Adventures of Baron Münchhausen, Gentlemen's edition (= läderinbunden hårdpärm) 100

SÅLD - Medan världen går under 50

SÅLD - Microscope 65

SÅLD - Nobilis, 3rd ed 150

SÅLD - Nyckelringsrollspelet 100

SÅLD - Oktoberlandet: hammaren och trollspöt 65

SÅLD - Reign: A Game of Lords and Leaders 75

SÅLD - Solar System 65

SÅLD - WoD: Antagonists 65

SÅLD - V:tR: Carthians 65
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Tillägg: ungefär hälften av böckerna har en notering på insidan av omslaget när och var de är inhandlade. Om detta är något som skulle kunna göra dig ointresserad av en bok, fråga i sådana fall så säger jag om den bok du är intresserad av har en sådan notering.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
Jamenvafaaan. Tjing på:
Drakar och Demoner 6 Reviderad
- Jorges Bestiarium
- Vildhjarta
- Eldsjäl

Jag kan norpa Saga också om ingen tar det närmsta veckan eller två.

För övrigt rekommenderar jag The Extraordinary Adventures of Baron Münchhausen, Gentlemen's edition för den som vill ha en schnygg bok i hyllan!
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
DeBracy;n39471 said:
Jamenvafaaan. Tjing på:
Drakar och Demoner 6 Reviderad
- Jorges Bestiarium
- Vildhjarta
- Eldsjäl

Jag kan norpa Saga också om ingen tar det närmsta veckan eller två.
Noterat. Ska jag hålla med Drakar-böckerna tills du vet om Saga eller skicka dem ASAP?

DeBracy;n39471 said:
För övrigt rekommenderar jag The Extraordinary Adventures of Baron Münchhausen, Gentlemen's edition för den som vill ha en schnygg bok i hyllan!
Jajjemen, såpass att den redan gått åt!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
GnomviD;n39473 said:
Noterat. Ska jag hålla med Drakar-böckerna tills du vet om Saga eller skicka dem ASAP?
Håll så länge.

Sauron på hundringen;n39473 said:
Jajjemen, såpass att den redan gått åt!
Wohoo!
GnomviD said:
 

micke_p

Veteran
Joined
29 Jun 2014
Messages
181
Pax för Call of Cthulhu 5th ed 50, - Age of Cthulhu: Death in Luxor 25 Tillsammans: 50 och Diaspora (hårdpärm) 100
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
micke_p;n39492 said:
Pax för Call of Cthulhu 5th ed 50, - Age of Cthulhu: Death in Luxor 25 Tillsammans: 50 och Diaspora (hårdpärm) 100
Hej!

CoC och Death in Luxor har tyvärr redan hunnit bli tagna av en annan. Är du intresserad av bara Diaspora?
micke_p said:
Attans.

Jo, Diaspora är jag intresserad av.
GnomviD said:
Då är den din!
micke_p said:
Jag har precis plockat ur Diaspora ur kuvertet. Nice! Mycket fint skick.

Kolla att pengarna har gått in på kontot. Dom borde ha gått in igår redan.

Kul avsändaradress. Jag har bott ett stenkast därifrån.
GnomviD said:
Skönt att höra att boken har kommit fram. Pengarna har kommit in - och världen är bra liten. :)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,008
Location
Sthlm
jag paxar: Nobilis 3:d ed Solar System Oktoberlandet: hammaren och trollspöt
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
GnomviD;n39462 said:
3:16 - Carnage Among the Stars 65
Microscope 65
Nyckelringsrollspelet 100
Reign: A Game of Lords and Leaders 75
Är Reign: AGoLaL grundboken till Reign eller nåt supplement? Är det grundboken är jag intresserad av alla fyra ovan, annars... de andra tre. :p

(Ingen konkurrens? Fördelen med att vara indiehipster.)
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Hellzon;n39500 said:
Är Reign: AGoLaL grundboken till Reign eller nåt supplement? Är det grundboken är jag intresserad av alla fyra ovan, annars... de andra tre. :p

(Ingen konkurrens? Fördelen med att vara indiehipster.)
AGoLaL är grundboken till Reign, ja. Den innehåller både regler och världsbeskrivning, till skillnad från den lilla boken vid namn Reign Enchiridion. Jag skriver upp dig som intresserad av alla fyra.
Hellzon said:
Låter perfekt. Klart jag vill ha både regler och spelvärld.
 

soulsailor

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
48
Location
Skellefteå
Utgår från att böckerna som sak vara med i Drakar och Demoner: Trudvang-boxen + spelledarskärm (boxen sliten men allt annat i bra skick) 175 är med? Samt vad skulle ev frakt kosta till skeå?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Jag tar Den Yttersta Domen, skickar du betaluppgifter i PM?
DeBracy said:
Nöj dig inte med mindre än två miljoner nu, GnomviD!
RasmusL said:
DeBracy: Jag trodde du var på min sida! Om du lovar att vara snäll så kan du få komma hem till mig och läsa över axeln!
GnomviD said:
Två miljoner låter toppen! Jag hör av mig när jag får boken från dem som jag anlitar att skriva den. Eller så väntar du bara en stund... ;-)
RasmusL said:
Då väntar jag väl "en stund till" då ;)
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
soulsailor;n40475 said:
Utgår från att böckerna som sak vara med i Drakar och Demoner: Trudvang-boxen + spelledarskärm (boxen sliten men allt annat i bra skick) 175 är med? Samt vad skulle ev frakt kosta till skeå?
Jajjemen, böcker och introäventyr är däri. Jag låter konventsäventyret "Völuspa", som kanske är det bästa som skrivits till Trudvang, ligga kvar också. :)

Fraktmässigt borde det landa på 155:-. Annars finns boxen här hos mig i Lulä, så om du inte har bråttom kan vi ju försöka lösa det in person när någon av oss är i Skellefteå respektive Luleå.
soulsailor said:
Helt klart intressant, att lösa in person är ju klart en sak som skulle funka. Är ingen panik ännu, men är klart intresserad av boxen =)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
EXTRA SPECIAL NICE BUY

Du som köper Saga för endast 65:- (exklusive frakt) får Nor Bannog I-IV gratis (inklusive frakt!)*.

Erbjudande är giltigt fram till lördag 16/8 18.00, sedan köper jag boken själv.


* Köparen förbinder sig dock att skriva en kort recension, spelrapport eller äventyrsidé som på något vis berör spelet eller häftena.
GnomviD said:
Alltså. :D

Edit: meh, kommentarfältet är dumt. Jag försökte skriva "mindre än tre" men det försvann.
Arfert said:
Det där var rollspelssveriges bästa deal just nu!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag har ett litet problem. Jag är nämligen intresserad av nedanstående, men saknar i stort sett medel att betala dem med* under den här månaden. Jag vill därför lägga in en liten intresseanmälan om att köpa dem ifall ingen snivat åt sig dem innan den 27:e.

GnomviD;n39462 said:
CthulhuTech (hårdpärm) 100

Delta Green (hårdpärm) 150

V:tM: Children of the Night 25
V:tM: Gehenna 75
V:tM: Nights of Prophecy 25
Tillsammans: 75
* förutsatt att du inte accepterar betalning i, säg, exemplar av Rotsystem eller så...
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
krank;n40584 said:
Jag har ett litet problem. Jag är nämligen intresserad av nedanstående, men saknar i stort sett medel att betala dem med* under den här månaden. Jag vill därför lägga in en liten intresseanmälan om att köpa dem ifall ingen snivat åt sig dem innan den 27:e.

* förutsatt att du inte accepterar betalning i, säg, exemplar av Rotsystem eller så...
Jag skriver upp dig som intressent och meddelar i slutet av månaden hur det ser ut. Vad gäller Rotsystem har jag redan alla ex jag behöver men om du skulle ha ett ex av Värmedöd kan jag tänka mig att det som del av pröjset. :)
krank said:
Tänk, jag har faktiskt fyra exemplar som levererades lite för sent för att komma med till Gothcon, så det ska vi nog kunna ordna =)
 
Top