SÄLJES SÅLT! Stort paket med främst nyare rollspel (både svenska och engelska titlar)

robinsuu

Veteran
Joined
22 Aug 2020
Messages
75
SÅLT!

Har alldeles för mycket rollspel och alldeles för lite tid så jag säljer ett stort paket med rollspel från bl a. Fria Ligan. Se nedan för innehåll. Allt är i bra skick. Vissa saker är helt nya.

Bild:
Pris: Jag vill ha 2000kr för hela paketet. Inget säljes separat.

Frakt: Frakt inom Sverige ingår med PostNord. Vill man hämta på plats i Nyköping med omnejd kan priset justeras ner med fraktkostnaden (borde gå på mellan 200-300kr).

Innehåll

Spel på svenska:

  • Mutant År Noll box set - Boxen från 2016. Innehåller två häften (spelare/spelledare), oanvända ark med spelmarkörer, tärningsset, oöppnad förpackning med spelkort, kartor
  • Svärd & Svartkonst
  • Oktoberlandet
  • Oktoberlandet - Den Sista Najaden
  • Nils Gullikson Illustrationer och Skisser
Spel på engelska:
  • Twilight 2000 box set - Obruten förpackning
  • Mutant Year Zero - Senaste regelboken på engelska
  • Coriolis - Senaste regelboken på engelska
  • Coriolis Atlas Compendium
  • Dungeons & Dragons B/X Omnibus - Fanprojekt från Lulu som samlar D&D B/X-regler från olika versioner
  • Undying Sands - Obruten förpackning. Häftigt spel med hexrutor från Games Omnivorous
  • Savage Worlds - Adventure Edition, senaste regelboken
  • ASE 1 Anomalous Subsurface Environment - Första delen av en riktigt gonzo megadungeon
  • ASE 2-3 Anomalous Subsurface Environment - Sista delarna av en riktigt gonzo megadungeon
  • Basic Fantasy RPG - Regelbok
  • Basic Fantasy RPG - Field Guide of Creatures Malevolent and Benign
  • Basic Fantasy RPG - Morgansfort
  • Necronautilus
  • Fiasco Classic
  • The Seed - Från Games Omnivorous
  • The Soul of Adventure, Islands of the Meencan Seas
  • Five Torches Deep
 
Last edited:

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,513
Något särskilt som en eventuell köpare bör känna till om skicket? Jag tänker att "bra" kan betyda olika saker för olika personer. 🙂
 

robinsuu

Veteran
Joined
22 Aug 2020
Messages
75
Något särskilt som en eventuell köpare bör känna till om skicket? Jag tänker att "bra" kan betyda olika saker för olika personer. 🙂
Välskötta böcker där de flesta är obläddrade eller lästa max en gång. Inte mer än vanligt hyllslitage, inget klotter och inget kladd. Det mesta är köpt de senaste två åren.
 
Top