Nekromanti Rotsystem

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Troligen kan inte mitt inlägg klassas som en recension men promotion kanske?

Frilansare Lord af Öring, som jag knappt känner har fått sitt exemplar i brevlådan och det ända jag kan klaga på så här vid en första anblick är:

* Jag har för mig att jag ville ha exemplar nummer 23 men det kanske jag inte cashade tillräckligt för.
* Jag är helt säker på att Konrad Konvalj är Frilansaren som köpt boken.
* Jag är helt säker på att Lord af Öring är en Digital klottrare

Hur som så är det en fin produkt så tack för den krank.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Hej!

Kul att du gillar produkten!

I ett mail från den 3/3 skriver du att du "också perkat in 2 bucks på att få mitt namn med i boken" och att "Konrad Konvalj vill tackas av för dom slantarna". Sedan skriver du appropå den Frilansarnivå jag frågade om i mitt mail, att den ska heta Lord af Öring.

Jag tolkade detta som att den digitale klottraren skulle vara Konrad Konvalj och att frilansaren skulle vara Lord af Öring. Ber om ursäkt om jag missförstod.

Du betalade €20 och valde "Frilansare" och därefter €2 för en "Proletär". Tillsammans blir det €22, vilket inte riktigt räckte till en numrerad utgåva.
Vimes said:
"Lord af Öring" NU fattade jag det här!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Om du vill kan jag byta ut namnen i PDF:en men det blir nog ingen ny version i tryck på ett tag. Och om du vill ha ett numrerat ex kan vi säkert fixa det; t.ex. genom att du postar ditt ex till mig och får det numrerat i utbyte mot nån symbolisk summa.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Som den seriöse rollspelsmakaren du är har du koll på pappren utifall en Kånkel-revision infaller. Du passerar testet och godkänns.

Jag kommer vidhålla att jag äger exemplar 23 om någon frågar dock. Numrerat eller ej.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
krank;n19385 said:
Hej!

Kul att du gillar produkten!

I ett mail från den 3/3 skriver du att du "också perkat in 2 bucks på att få mitt namn med i boken" och att "Konrad Konvalj vill tackas av för dom slantarna". Sedan skriver du appropå den Frilansarnivå jag frågade om i mitt mail, att den ska heta Lord af Öring.

Jag tolkade detta som att den digitale klottraren skulle vara Konrad Konvalj och att frilansaren skulle vara Lord af Öring. Ber om ursäkt om jag missförstod.

Du betalade €20 och valde "Frilansare" och därefter €2 för en "Proletär". Tillsammans blir det €22, vilket inte riktigt räckte till en numrerad utgåva.
Vänta här nu. Du tolkade alltså det som att Konrad Konvalj skulle vara den digitale klottraren, det vill säga "Proletär"
Det kan jag absolut köpa, men Konrak Konvalj är banne mig inte med på sidan 300 så du lyckas inte ta dig förbi Kånkel-revisionen som jag nyss trodde.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Där har du helt rätt!

Jag skriver in Konrad direkt, så kommer han med i nästa PDF och även den dag jag skickar en ny version till tryckeriet.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
krank;n19395 said:
Där har du helt rätt!

Jag skriver in Konrad direkt, så kommer han med i nästa PDF och även den dag jag skickar en ny version till tryckeriet.
Känns skönt att man som en helt vanlig privatperson kan ro hem en sådan här seger mot ett stort och mäktigt rollspelsmakar imperium.
Basenanji said:
Du är bara så jävla skön konrad kånkelfis!
Basenanji said:
[föreställ dig ett hjärta här]
kloptok said:
Det är bra Konrad! Stå upp emot krankiarkatet!
Vimes said:
Uppenbart en såndär viral PR-grej det här. Iscensatt av kranks marknasföringsavdelning för att upprätthålla skenet av att rollspelsmakandet är en hobbygrej och inte EN MILLJONINDUSTRI SOM DET EGENKLIGEN ÄR!!!1
Vimes said:
"Rollspelsmakande med ett mänskligt ansikte"? Jag låter mig inte luras.
Konrad Konvalj said:
Basse, du är rätt skön du med. Inte för att jag har provat dig men jag får en känsla av det.
Basenanji said:
Vimes: vet du vad "krank" betyder på tyska Vimes? Just det: det betyder 'Envåldstyrann'! Tillfällighet, tror inte det!
 
Top