Nekromanti Rollspelsgrupp i skellefteå?

Wyldstorm

Swordsman
Joined
22 Apr 2003
Messages
786
Location
Skellefteå.
Finns det plats i nån rollspelsgrupp för 2 pers, eller finns några rollspelare som funderar på att skapa en ny grupp tro?
(Bra rollspelare gömmer sig normalt under stenar, men om ni skulle kunna göra ett undantag just för denna gång..)
Jag själv är 36, så gärna inte helt unga spelare om möjligt..

Har spelat en hel del, snöat in tillfälligt på oWod, tRoS och pathfinder mot min vilja.
Har en hel del andra spel i hyllan & vill gärna testa nya spel om möjligt..

Så, finns det nån bra grupp som gömmer sig under dessa stenar?
 

Vanilla bear

Veteran
Joined
21 Dec 2010
Messages
16
Hey!

Om ni fortfarande vill ha in folk är jag mycket intresserad.

Som stackars sörlänning som förirrat mig upp hit utan att känna några lokala rollspelare börjar viss abstinens uppstå.

Jag svarade även på samma inlägg på Sverok men tänker att fler krokar borde öka chansen för napp så jag slänger ett svar här med.
 

Wyldstorm

Swordsman
Joined
22 Apr 2003
Messages
786
Location
Skellefteå.
Ålrajt, skott kommer. ( i form av pm)
Dags för en klassisk låt-oss-mötas-&-prata-över-en-fika eller nåt dylikt.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag spelar för lite rollspel och har ingen aktiv spelgrupp så jag är intresserad. Har mest spelat gammal hederlig fantasy, men har nyss spellett Mutant City Blues och provar gärna World of Darkness och vad mer du har i hyllan.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,719
Ni börjar ju ha fått ihop ett gäng (wohoo!), men skulle ni behöva komma i kontakt med mer folk kanske det kan vara en idé att höra av sig till någon spelförening, t.ex. Gimlis Galningar.
 

Wyldstorm

Swordsman
Joined
22 Apr 2003
Messages
786
Location
Skellefteå.
Det låter lovande, & då kommer ett meddelande med ännu en klassisk "låt-oss-mötas-&-prata-över-en-fika". :gremsmile:
 
Top