Nekromanti Rollspelsförening i Göteborg?

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Finns det någon?
Jag ska börja plugga på universitetet, och vill inte riskera abstinens.
Spelar det mesta...

Den Evigt Trötte
 

Muzzafarath

Veteran
Joined
8 Jun 2000
Messages
3
Om du vill spela med ett gäng av 4 14-åriga nybörjare på det här med rollspel så kan du alltid kontakta mig :)
 

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Flexibel rollspelare söker...

Nu är ju det här inte direkt ett svar till dig (jag har allt för många spelare i mina kampanjer redan, tyvärr), men...

Finns det någon spelargrupp i GBG-området som saknar eller behöver en spelare så får ni hemskt gärna höra av er. Lite information kanske är på sin plats... jag är 18 just nu och har spelat sedan jag var 10 eller så. Har stor erfarenhet av de flesta genrer och har ett väl tilltaget rollspelsbibliotek. Smart skräck med glimten i ögat är favoriten, men något annat vore kul som omväxling. Jag är väldigt flexibel när det gäller rollspel och provar gärna på nya saker, oavsett om det rör sig om fantasy, sci-fi eller något helt annat.
Anledningen till att jag skriver detta är den att jag har blivit vårat spelsällskaps mer eller mindre officiella spelledare, så jag är bra sugen på att sitta på andra sidan bordet om ni förstår vad jag menar. Hör av er till gaxar@alfaweb.nu om ni vill ha en erfaren, social rollspelare som testar det mesta! /images/icons/cool.gif

-Gaxar, smärtsamt spelsugen
 

Rödhake

Veteran
Joined
14 Aug 2000
Messages
61
Location
Småland!
Re: Flexibel rollspelare söker...

Gameboards & Broadswords Väst finns i göteborg(tror jag), tror du kan nå dem via brandx@tothfairy.com (en man vid namn Hector(tror jag))

Sköna lirare!




Can you say kuh-THOO-loo?
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Re: Flexibel rollspelare söker...

Ordna en spelgrupp, så kan jag spelleda. Jag är väl kanske en av de få som faktiskt tycker det är roligare att vara sl, än att spela. Men, självklart, så förväntar jag mig även att få spela då och då...
Föredrar Vampire Dark Ages och WHFRPG.

Den Evigt Trötte
 
Top