PROMOTION Rollspelscirkeln intervjuar Magnus Seter

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Jag noterar även att tidigare avsnitt av julkalendern ligger på 13-16 minuter medan herr Seter slår till med 42. Var det måhända svårt att tala ur skägget? :unsure:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag brukar ha lite svårt för såna här långa mestadels-ljud-grejer, men när det nu är en bild på Mutant Chronicles på filmens thumbnail så kan jag ju inte låta bli… Försöker slotta in det under veckan =)
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Jag brukar ha lite svårt för såna här långa mestadels-ljud-grejer, men när det nu är en bild på Mutant Chronicles på filmens thumbnail så kan jag ju inte låta bli… Försöker slotta in det under veckan =)
Don't do it!

Jag pratar inte om MC alls. Jag pratar mer om dig än om MC faktiskt*! :D

* En mening eller så som exempel på kreativa spelskapare som gör egna spel.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Okej, nu har du alltså garanterat att jag lyssnar. Minsta chans att det pratas om mitt favoritämne (mig själv alltså) är tillräckligt =)
Hoppa in vid 29 minuter.

Jag tror att det faktiskt är så att de flesta tycker nog att det mest intressanta kommer just vid den tidpunkten, då jag pratar generellt om "rollspelsbranschen" ...
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,817
Spännande intervju! Någon gång skulle jag gärna vilja lyssna på en lång intervju där @Magnus Seter berättar utförligt om utvecklingen av Mutant Chronicles och Kult 2. Av det lilla som finns att läsa i Boken om Äventyrsspel och Bland mutanter så känns det som att det finns mycket kul historier där 😊
 
Top