Nekromanti Rollspelare i Lundatrakten?

Adragoor

Warrior
Joined
24 Jun 2001
Messages
260
Location
Lund, Skåne
Vi är ett par spelare i Lund som lider av oengagerad spelgruppssyndromet... Finns det möjligtvis någon som är intresserad av att spela/spelleda? Vi spelar DoD, Mutant, SRR, Western, Kult osv, osv. Det mesta är intressant dvs.
 

Elias_UBBT

Veteran
Joined
14 Jun 2001
Messages
80
Location
Lund
Jag e definitivt intresserad! Hör av er!

------------------------------
Dum vivimus vivamus
Elias
 

Makaron_UBBT

Veteran
Joined
8 Jul 2001
Messages
38
Location
Lund
Ja för tusan! Jag är lite ringrostig efter några års relativ rollspelstorka (påtvingad sådan), men jag har spelat alla de gamla klassiska svenska rollspelen (SRR, Dod, mutant 1 o 2, western, etc) och jag är ivrig att ta upp spelandet på allvar igen. Agerar gärna spelledare oxo när rosten har börjat flagna.
 

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Spelleder DoD med ett gäng polare och har precis hoppat in i en Vampirekampanj hos ett annat gäng. Eftersom jag dessutom jobbar heltid är det lite pressat med tiden, men allt som stavas rollspel är intressant. Är i första hand intresserad av Kult av de spel du räknar upp.

Du kan väl höra av dig om vad du/ni är för några och vad ni har för spelplaner. Kanske är du någon som jag redan mött på, hittade inget namn på din profil. Du når mig lättast på mail: andersalm@spray.se
 

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Vad sägs om att ses hela bunten?

Diskuterade lite med Adragoor per ICQ tidigare idag och han nämnde något om att vi lundalirare skulle kunna ses någonstans och kolla av läget. Hur ser det ut för er den här veckan? (själv är jag borta större delen av nästa vecka så helst inga sammankomster då...)
 

Adragoor

Warrior
Joined
24 Jun 2001
Messages
260
Location
Lund, Skåne
Re: Vad sägs om att ses hela bunten?

För egen del funkar det utmärkt när som helst eftersom jag är ledig. Hörde dock av dream att han försvinner på torsdag och kommer hem igen på måndag...
 

Makaron_UBBT

Veteran
Joined
8 Jul 2001
Messages
38
Location
Lund
Re: Vad sägs om att ses hela bunten?

Jag kan närsomhelst, vid vilken tid som helst, i nästa vecka (och även till helgen), men den här veckan kan jag bara kvällar eftersom jag jobbar (är på jobbet...) fram tills halvfem om dagarna.
 

Adragoor

Warrior
Joined
24 Jun 2001
Messages
260
Location
Lund, Skåne
Re: Vad sägs om att ses hela bunten?

Förutom att det var någon av folket som skulle vara borta hela nästa vecka, så går det säkert. (Hur ska man tillgodose allas behov?)
 

Adragoor

Warrior
Joined
24 Jun 2001
Messages
260
Location
Lund, Skåne
Ebbas på Tisdag?

För närvarande verkar det vara 4 pers + kanske en till som kommer till Ebbas på tisdag kl. 15!
Be there or be somwhere else!
(Sorry Arcana, du kunde inte då har jag för mig, men fika kan man ju göra mer än en gång!)
 

Elias_UBBT

Veteran
Joined
14 Jun 2001
Messages
80
Location
Lund
Re: Ebbas på Tisdag?

Jobbar på hela veckan, tyvärr :(

/Elias

------------------------------
Dum vivimus vivamus
Elias
 

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
OK, jag kan nog dyka upp

Det blir lite krånglande för min del men jag ska nog kunna dyka upp på tisdag kl 15. Vilka blir det som kommer? Som jag fattat det så kan Adragoor, Makaron och dream komma så då är vi åtminstone fyra stycken. Några fler?

Sen har jag en fråga till: Ebbas - var ligger det och vad är det för ställe? Ett café? Min lokalkännedom är inte alltid vad den borde vara...
 

Adragoor

Warrior
Joined
24 Jun 2001
Messages
260
Location
Lund, Skåne
Svar

De som kommer verkar vara: jag, du, Makaron, Dream, Malin(min flickvän) och kanske en av mina polare...

Ebbas=Café. Ligger på Bytaregatan mellan John Bull och Socialförvaltningen.
 
Top