Nekromanti Roll20 formulär

bredsjomagnus

Veteran
Joined
2 Nov 2016
Messages
1
Hej!

Jag har gjort ett formulär till roll20. I nuläget gäller detta för de som har ett account så att man kan lägga in det via custom charactersheet. Funderar på att lägga in det via själva roll20. Men just nu har jag varken ork eller tid för det.

Men i väntan på det så kan man hitta det på https://github.com/bredsjomagnus/Western-charsheet

Håll till godo.

Det finns några mindre buggar. Men inget som gör det obrukbart. Det funkar i det stora hela. Formuläret är responsivt på så sätt att den registrerar egenskapsbonus, färdighetsvärde mm för att beräkna sekundära värden samt tc, vs bland annat.

Den som testar får hemskt gärna påpeka brister och fel på ett konstruktivt sätt så skall jag lägga till dem på min att göra lista.

/Magnus
 

jazzandekatten

Veteran
Joined
20 Sep 2014
Messages
9
Kanon jobb med formuläret! Jag får inte bilderna att fungera på formuläret, det stör egentligen inte funktionaliteten men det gör onekligen formuläret snyggare :) Vet du vad detta kan bero på?

 

Attachments

Oden

Veteran
Joined
1 Nov 2009
Messages
97
Hej hej. Finns det någon chans till en uppdatering till engelska nu inför den internationella releasen?
 

ManU77

Veteran
Joined
27 Nov 2013
Messages
63
Någon som kör Western över Roll20 och vill ha fler spelare? Jag är sugen på att testa det...
 
Top