Nekromanti Rekrytering

DianeDoll

Veteran
Joined
19 Jan 2013
Messages
3
Ni vet nog vem jag är, även om ni inte känner igen mitt namn. Efter att byråns säkerhetsorgan ändrat reglerna vid årsskiftet arbetar jag under hemlig identitet på grund av läckor och spioner. Numera går jag under namnet Diane Doll.

I december förra året blev byråns högkvarter anfallet. Även om jag på grund av sekretess inte kan berätta för exakt vad som gick förlorat kan jag ändå avslöja att vi miste såväl arbetare som hemligstämplade handlingar. Om vi ska kunna fortsätta vårt arbete med att slåss för mänsklighetens överlevnad behöver byrån nya krafter i form utav unga medarbetare.

Vi släpper ytterst lite information om vår organisation till omvärlden, just på grund av att vi inte bara hotas på ett, utan flera plan. Rikets beskyddare skickar sina trupper mot oss istället för det hot som vi borde förena oss mot. Därför kan jag tala om ytterst lite om det uppdrag som väntar våra nya rekryter. Farligt kan jag dock säga att det kommer bli, men den som inte viker sig kommer bli tusenfalt belönad.

Vi söker dig som är ung, uthållig och kvicktänkt. Du som ser orättvisorna Rikets beskyddare är ansvarig för, du som är beredd att kämpa för vår frihet. Du som känner hotet närma sig underifrån. Hör av dig till mig, skicka ett meddelande så kan vi diskutera saken.

Er förtrogne,
Diane Doll
 
Top