Nekromanti redaktionen

Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
<table border=1><tr><td>Namn</td><td>Befattning</td><td>Forum</td></tr><tr><td>Gardener</td><td>Ägare</td><td>Zinescene</tr><tr><td>Ackerfors</td><td>Chefsredaktör</td><td>Krönikor & spelrapporter, Kaleidoskop, Neotech, Evenemang och kontakt, Kultur, Rollspel.nu</tr><tr><td>Dimfrost</td><td>Forumsredaktör</td><td>Rollspel, Kaleidoskop, Rollspel.nu, Staden, Rollspelsmakande, Forumrollspel, Köpes och säljes, Övriga spel</tr><tr><td>Dante</td><td>Grafikredaktör</td><td>Rollspelsmakande, Fenix Speltidningen, Disciples of Shagul</tr><tr><td>Krille</td><td>Rävsvans Förlag</td><td>Rollspel, Gondica, Rävsvans Förlag, SagaGames, Övriga spel, Höstdimma, Staden</tr><tr><td>Bobby Magikern</td><td>Moderator</td><td>Rollspel, Eon</tr><tr><td>Gurgeh</td><td>Moderator</td><td>Rollspel</tr><tr><td>Simon</td><td>Moderator</td><td>Rollspelsmakande, Rävsvans Förlag</tr><tr><td>Lycan</td><td>Moderator</td><td>Eon</tr><tr><td>Walium</td><td>Moderator</td><td>Kaleidoskop, Western, Off Topic</tr><tr><td>Gurgeh</td><td>Moderator</td><td>Kaleidoskop, Kultur</tr><tr><td>Dnalor</td><td>Moderator</td><td>Off Topic</tr><tr><td>Bernie</td><td>Moderator</td><td>Off Topic</tr><tr><td>Anders & Tove</td><td>Hedersmoderator</td><td>Western</tr><tr><td>Legion</td><td>Hedersmoderator</td><td>Eon, Neotech</tr><tr><td>Fenix</td><td>Hedersmoderator</td><td>Fenix</tr><tr><td>Mekanurg</td><td>Hedersmoderator</td><td>Gondica</tr><tr><td>Arfert</td><td>Hedersmoderator</td><td>SagaGames</tr>





</table>
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,536
Location
Fallen Umber
Fast hedersmoderatorerna har ju inga befogenheter som liknar moderatorernas eller redaktörernas så du kanske ska ta bort dem. Hur som helst fattar jag inte poängen med listan, alls. Samt att titeln är missvisande: det är bara redaktörerna som ingår i redaktionen, liksom.

Och vem som modererar vilket forum är inte korrekt. Jag modererar mer än så, till exempel.


/Dimfrost
 
Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
hedersmoderatorerna är dessa med titel icke moderator?
typ rävsvansförlag?

Moderar fler? Tja jag tänkte det kunde vara bra att ha en lista på vilka som är moderatorer / redaktörer. Samt vilka forum de är aktiva på? Tog bara den data som fanns i forumsbeskrivningarna samt i titeln på folks profil nu.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,536
Location
Fallen Umber
Hedersmoderatorer. Man kan tycka att du borde kunna ta reda på rätt information själv om du nu är så inne på detta.

I forumbeskrivningen av Rollspelsforumet står det att jag modererar där, till exempel.

Jag har fortfarande inte förstått vad poängen med listan är.


/Dimfrost
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Du har Gurgeh på två ställen. [NT]

Ingen mening att posta om tråden tror jag, det var dock kul att få en överblick över organisationen bakom rollspel.nu, dock saknar jag de två vakanta redaktörsplatserna i listan.

/Seinet Wintermute - Grindar mobs i wow :p
 
Top