Nekromanti Raid onsdag

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Hej på er alla

Vi tänkte se om det finns intresse att köra en raid onsdag denna veckan (12/10)

Onsdags gruppen är iofs inte klara med alla 5 manna ännu men vi hade en riktigt dålig onsdag förra veckan så jag tänkte vi skulle mellan landa med lite roligt gammalt raidande.

Så om ni känner för att vara med och titta på Ulduar så svara gärna här så vi vet om det blir något.
Jag kommer även lägga in en blänkare i spelet.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag får se om jag kan vara med då. Är just nu i Norrköping, men har WoW installerat på laptopen. Men ni har ju ytterliggare paladins så ni klarar er väl utan mig om det skulle vara så att jag inte kan.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,863
Location
Stockholm
Jag är sjuk. Och eftersom jag inte har tid att vara hemma från jobbet tänkte jag passa på att vara sjuk och ynklig på kvällstid i stället.

Så inget spel för mig ikväll.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Då kanske det lutar åt att vi drar igenom Lasergregers shaman genom lite heroics istället om det är så att vi bara blir 5.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Ville bara tacka för igår. Har inte haft så trevligt i WoW på väldigt länge. Ser grymt fram emot mer spel. Jag ska ta tag i de däringa Firelands-questerna som ni tipsade om.

Nu såg jag att Svampe finns på Armory så mr.robot ska få berätta för mig vart jag ska :gremsmile:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Kul att ha dig med.
Du gjorde inte bort dig på något vis och vi hade helt klart en kul runda.

Gällande askmrrobot så en hel del av Crafted delarna är svåra att få tag i så kolla alltid andra alternativ i listan också som kanske kan vara lättare att få tag i.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Ok, ska göra det. Såg att det fanns en MrRobot App med så då kan man ju sitta och pilla med det överallt :gremtongue:

Jag skaffade Epic Cloaken från Thrall questsen igår i alla fall.
 
Top