Nekromanti Props till några användare

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Jag har på senare tid känt att det finns några användare här på forumet som har gjort att jag har trivts lite extra mycket, och ville bara ge lite beröm och hejjarop till dem.

Rymdhamster: En rent allmänt jävligt trevlig typ, och har flertalet gånger pratat rätt länge med mig i småpraten. Har bara positiva intryck av honom/henne

God45: Har sjukt coola ideer till precis allt, verkar vara jättekul som SL och överhuvudtaget en jätteskön inställning till allt.

Tjavva/Cissi: Verkar supersnäll, har likt Hamstern pratat med mig flera gånger i lådan, hennes karaktär till zombiespelet är skitbra, och hon skrev ett "välkommen tillbaka" pm till mig idag, och jag blev typ "D'awwh!" och jätteglad.


Vet att det var rätt nyligen en sån här tråd skapades, men det blir så himla god stämning på forumet alltid när en tråd handlar om hur jävla snälla och bra alla är, istället för motsatsen, så boosta era kompisar på rollspel.nu, alla blir gladare av det :gremsmile:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Laowai said:
Jag har på senare tid känt att det finns några användare här på forumet som har gjort att jag har trivts lite extra mycket, och ville bara ge lite beröm och hejjarop till dem.

Rymdhamster: En rent allmänt jävligt trevlig typ, och har flertalet gånger pratat rätt länge med mig i småpraten. Har bara positiva intryck av honom/henne

God45: Har sjukt coola ideer till precis allt, verkar vara jättekul som SL och överhuvudtaget en jätteskön inställning till allt.

Tjavva/Cissi: Verkar supersnäll, har likt Hamstern pratat med mig flera gånger i lådan, hennes karaktär till zombiespelet är skitbra, och hon skrev ett "välkommen tillbaka" pm till mig idag, och jag blev typ "D'awwh!" och jätteglad.


Vet att det var rätt nyligen en sån här tråd skapades, men det blir så himla god stämning på forumet alltid när en tråd handlar om hur jävla snälla och bra alla är, istället för motsatsen, så boosta era kompisar på rollspel.nu, alla blir gladare av det :gremsmile:
Det borde följa en del inlägg från dessa användaren om hur man egentligen blir en sådan bra användare som dom är.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Laowai said:
Jag har på senare tid känt att det finns några användare här på forumet som har gjort att jag har trivts lite extra mycket, och ville bara ge lite beröm och hejjarop till dem.

Rymdhamster: En rent allmänt jävligt trevlig typ, och har flertalet gånger pratat rätt länge med mig i småpraten. Har bara positiva intryck av honom/henne

God45: Har sjukt coola ideer till precis allt, verkar vara jättekul som SL och överhuvudtaget en jätteskön inställning till allt.

Tjavva/Cissi: Verkar supersnäll, har likt Hamstern pratat med mig flera gånger i lådan, hennes karaktär till zombiespelet är skitbra, och hon skrev ett "välkommen tillbaka" pm till mig idag, och jag blev typ "D'awwh!" och jätteglad.


Vet att det var rätt nyligen en sån här tråd skapades, men det blir så himla god stämning på forumet alltid när en tråd handlar om hur jävla snälla och bra alla är, istället för motsatsen, så boosta era kompisar på rollspel.nu, alla blir gladare av det :gremsmile:
Meh, Laowai, nu blir jag alldeles generad. Jag har ju saknat dig på forumet och då förtjänar du att höra det. :)
Gör man bra saker så ska man få veta det. Vi är tillräckligt snabba på att påpeka varandras fel men inte varandras styrkor. Mer positivt till våra medforumiter! Och alla andra också. ;-)

För att svara på paxens fråga... Jag är nog inte mycket snällare än andra men jag väljer mina strider, har hög toleranströskel och är inte särskilt impulsiv annat än i mina positiva uttryck.

Så kram till alla!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Tack så mycket, jag bugar och bockar :gremsmile:

Var rädd för att folk tyckte jag var för gnällig och stridslysten så skönt att höra att man är uppskattad :gremsmile:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
!Paxen said:
Det borde följa en del inlägg från dessa användaren om hur man egentligen blir en sådan bra användare som dom är.
Jag tror på tre saker:

1. Om man inte kan skämta om en sak så tar man den på för stort allvar.

2. En fanatiker kommer aldrig att ändra sin uppfattning.

3. Man kan inte bedöma någons ålder utifrån deras användarnamn.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Rymdhamster said:
!Paxen said:
Det borde följa en del inlägg från dessa användaren om hur man egentligen blir en sådan bra användare som dom är.
Jag tror på tre saker:

1. Om man inte kan skämta om en sak så tar man den på för stort allvar.

2. En fanatiker kommer aldrig att ändra sin uppfattning.

3. Man kan inte bedöma någons ålder utifrån deras användarnamn.
Jag får väll också göra det här :gremsmile:

1. Om du argumenterar med någon och de säger någonting som låter bättre än vad du säger tacka dem för att de visat dig ett bättre sätt och dra dig ur diskutionen. Håll inte kvar vid vad du argumenterar för bara för att inte se ut som om du har fel. Jag har fel konstant och ibland har folk rätt när jag har fel och då brukar jag försöka ändra mig. :gremsmile:

2. Säg vad du tycker men säg det artigt, att antyda saker är sämre än att bara säga att du tycker någon har fel och varför. Sedan kan de säga varför de tycker du har fel och varför. Och så har alla lärt sig någontin.

3. Använd :gremwink: smilien mer. Det är den trevligaste smilien. Använda bara den här :gremtongue: där det verkligen passar.

:gremwink:
 
Top