Nekromanti [Promotion] Titan Games på DriveThruRpg

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,297
Location
Göteborg, Lindome
Vi håller på att göra iordning vår sida på DriveThruRpg med PDF:er för nerladdning. De två första produkterna, som jag just laddade upp, kommer att vara Dunder&Drakar: Äventyrsspelet samt en gammal goding från förr. Både två görs tillgängliga som "Pay What You Want".

Om man vill att det man vill betala når oss snabbare och med betydligt färre avgifter, går det alldeles utmärkt att ladda ner det man vill ha för $0 och istället använda informationen på http://www.drakar.nu/donations.aspx

Så håll ögonen på vår sida på DriveThruRpg de närmaste dagarna. :grin:
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
RollforFumble;n179846 said:
Jädrars va bra! Vågar man hoppas på en röd o blå box framöver? :)
Det lär ju vara lite för mycket att hoppas på. Men vad vet jag.
Men jag har tänkt skanna in mina ex av Morgonstjärnan och Legend och låta Oldtimer lägga upp där om han vill.
Bara jag kan få igång min jävla skanner. Samsung och Windows 10 verkar inte komma riktigt överrens
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,297
Location
Göteborg, Lindome
RollforFumble;n179846 said:
Jädrars va bra! Vågar man hoppas på en röd o blå box framöver? :)
Tyvärr baserades avtalet med TSR på licensavgifter och en massa annan skit. Så där har vi inga möjligheter att ge ut klassikerna på nytt.
Men det finns ju andra klassiker. :)
 

RollforFumble

Veteran
Joined
31 Jan 2015
Messages
162
Oldtimer;n179954 said:
Tyvärr baserades avtalet med TSR på licensavgifter och en massa annan skit. Så där har vi inga möjligheter att ge ut klassikerna på nytt.
Jo jag har förstått att de var "lite" dyra att ha att göra med på 80-talet. Är de fortfarande lika gnidiga med licensavgifter?
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,297
Location
Göteborg, Lindome
RollforFumble;n180022 said:
Jo jag har förstått att de var "lite" dyra att ha att göra med på 80-talet. Är de fortfarande lika gnidiga med licensavgifter?
TSR finns ju inte längre. Men Wizards/Hasbro tycks bära deras arv med stolthet. :)
 

RollforFumble

Veteran
Joined
31 Jan 2015
Messages
162
Ja det är jäkligt synd. Den röda boxen var det första rollspel jag köpte så det ligger på topplistan när det gäller nostalgi.
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,297
Location
Göteborg, Lindome
Det verkar som om OneBookShelf inte fattade att Äventyrsspelet är en OGL-produkt. Jag har en diskussion med Meredith där just nu.
Varför de lyfte bort Tvillingbergen samtidigt begriper jag inte. :confused:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,901
Location
Nordnordost
Ja, enligt min erfarenhet är de rätt bökiga att ha att göra med. Det är dock värt det mtp den dominerande ställning de har på marknaden, IMO.
 
Top