Nekromanti [Promotion] Innsmouth '86 på Kickstarter (Jag skriver ett av äventyren!)

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,282
Uppdatering: Kickstartern blev avbruten, på grund av att de haft för många pågående som inte levererats. Såklart väldigt tråkigt, för jag såg väldigt mycket fram emot projektet.

Innsmouth 86 is an adventure involving the players as teenage Investigators caught within the decrepit town of Innsmouth (or what remains of it) just as things go oh so wrong. Players of the Call of Cthulhu roleplaying game (published by Chaosium, Inc), must try and save their characters long enough to uncover a mystery and escape this fish-infested town. In this volume you'll find an adventure, pre-generated characters, rules for generating teen characters, and setting information describing Innsmouth in 1986. A one-way ticket to... The Danger Zone!???????

En setting och äventyrsbok till Call of Cthulhu 7th Edition av Stygian Fox Publishing, som blir ett härligt möte mellan Call of Cthulhu och Stranger Things och Ur Varselklotet som utspelar sig i Innsmouth under 1980-talet!

Jag är extra peppad då jag fått äran att skriva ett av stretch goal äventyren till spelet! Det känns sjukt roligt att få vara med ett så bra team och ska jag vara ärlig och beskriva något jag kände att "det här var jag skapt för att skriva" så är det här utan tvekan det!


Innsmouth '86 på Kickstarter
 

Attachments

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
"Funding Suspended
Funding for this project was suspended by Kickstarter about 1 hour ago"

Det låter ju inte helt bra...

"Too many projects unfulfilled before a new project hits KS." enligt någon i kommentarerna.
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,282
kwarnberg;n328926 said:
"Funding Suspended
Funding for this project was suspended by Kickstarter about 1 hour ago"

Det låter ju inte helt bra...

"Too many projects unfulfilled before a new project hits KS." enligt någon i kommentarerna.
Jag såg... Sjukt tråkigt. Stygian Fox skrev ett statement i kommentarerna. Tråkigt, då kampanjen hade
gått sjukt bra (och boken verkade väldigt häftig).
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
gabrielledebourg;n328930 said:
Jag såg... Sjukt tråkigt. Stygian Fox skrev ett statement i kommentarerna. Tråkigt, då kampanjen hade
gått sjukt bra (och boken verkade väldigt häftig).
Riktigt tråkigt. Jag backade den härom natten när jag låg sömnlös och såg fram emot både boken och senaste nyheten att du skulle skriva. Stygian Fox gör ju riktigt bra grejer (eller iaf "The things we leave behind" som jag köpte härom året)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Nej vad tråkigt :(

Samtidigt kanske det är bra trots allt? Misslyckas man med att leverera flera kickstarters i tid, samtidigt som man startar nya, så kanske det är tryggare mot kunderna/fundersna att man stoppar dem tills de gamla är avslutade?
 
Top