Nekromanti [Promotion] Damarien till Eon - kickstartern börjar på torsdag 27 april

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Oj oj oj! Thism-alver!

Har Thism-alver några egna tabeller de kommer använda, eller delar de bakgrund med de övriga?
Kan vi få någon lite spoiler om våra Thism-alver?

Satan vad taggad jag är!

 

Naqser

Veteran
Joined
24 Aug 2016
Messages
36
Mycket nära redan att fundas, jag skulle skratta om det inte får den efterfrågade summan då det fortlöpt så snabbt idag.

September är för långt borta.
 

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
Mundo;n235699 said:
Oj oj oj! Thism-alver!

Har Thism-alver några egna tabeller de kommer använda, eller delar de bakgrund med de övriga?
Kan vi få någon lite spoiler om våra Thism-alver?

Satan vad taggad jag är!

Pumpa in mycket pengar i projektet så kanske de får egen tabell? ;)

Dagens spoiler: de tre thismhusen som är representerade i Järvskogen är nära allierade, men har dock varsin specialförmåga/enhetsbonus, utöver det gemensamma.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,198
Location
Göteborg
Mundo said:
Har Thism-alver några egna tabeller de kommer använda, eller delar de bakgrund med de övriga?
Kan vi få någon lite spoiler om våra Thism-alver?
Nu är det tillagt som stretchgoal på 90000 kr att både thism och ghor får egna bakgrundstabeller!
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,075
Vad är det här äventyrets väg för modul? Verkar helt gått mig förbi. Är det äventyr som är publicerade i pdf form på andra håll tidigare?

Måste ha hur som helst :=)
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
380
Location
Birmingham, UK
Kan man få önska att tärningsset, kortlekar och liknande läggs till som saker man kan köpa till oavsett vilken nivå man är på (likt sakerna som fanns till Kult-kickstartern) så man kan mixa och matcha tillbehör mer fritt? Kan hjälpa till att boosta pengaflödet lite eftersom man exempelvis inte kan få kortlekar/tärningar om man vill ha Helmgastutgåvan (såvida man inte är villig att köpa ett till ex av boken vill säga).
 
Top