Nekromanti [Promo] KULT: Divinity Lost - Kickstarter Live!

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Vilken jävla rush. Någon krösus klippte den högsta pledgen direkt. Hade jag varit rik hade jag kanske lagt så mycket pengar men nu kan jag inte ens drömma om det.

Helmgast: När omslagsbilden är färdig till Demiurg-utgåvan kan ni väl lägga upp bilder så vi andra olycksaliga stackare åtminstone får se den?
?
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Du kan pledga nu. Så länge det finns flis på kontot när pengarna ska dras är det lugnt. ?
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Har det hänt nåt med omslagsbilden? Tycker den ser schysstare ut nu än tidigare.

Jag ska pledga om 39 ångestfulla dagar.
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Om 39 dagar är kampanjen definitivt slut..Den håller ju bara på i 35 dagar till.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,546
Location
Fallen Umber
När någon köper högsta nivån på kampanjen den första dagen vet man att man har gjort rätt. Bra jobbat!

En fråga dock: finns det någon information om Player's Guide någonstans? Det känns relevant utifrån om det är värt att betala för att få den i fysiskt format och i så fall hur mycket. Eller är det bara jag som har missat det?
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Dimfrost;n159928 said:
När någon köper högsta nivån på kampanjen den första dagen vet man att man har gjort rätt. Bra jobbat!

En fråga dock: finns det någon information om Player's Guide någonstans? Det känns relevant utifrån om det är värt att betala för att få den i fysiskt format och i så fall hur mycket. Eller är det bara jag som har missat det?
Tackar!

Exakt innehåll är inte bestämt ännu. Men vi kommer att se till att den känns prisvärd.
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Fan att man inte är stenrik och kan snatcha Astaroth bara för att. Eller åtminstone en Archon. Nåja. Grattis som fan på funding-explosionen, Robin/Nallo/Marco.
Jag är rätt dålig på AW (har aldrig spelat det), så jag är lite intresserad: Vad finns det för slags information som döljer sig bakom en Narrator's Screen i Kult (förutom mina egna anteckningar då)?
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Hoppas en blivande add on blir att man kan köpa quick play scenariorna i tryckt form.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,555
Location
Rissne
Coolt som fan. Pledgade för en snygg vit bok, plus en bibel och en spelarhandbok.

Schysst att det går så snabbt. En halv mille på en halv dag liksom. Lite skillnad från de där c:a 15k jag fick ihop för Rotsystem, men det motsvarar ju Kults styrka som varumärke och att ni satsar på engelska. Tänker jag.
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Jag skulle skaffa Elysiumboken. Det var tanken.
Sedan kollade jag på mitt bankkonto.

METROPOLIS HERE WE GO LIMITED EDITION HYPE.

Jag är så jävla dum i huvudet.
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
jensofsweden;n160118 said:
Random fråga: kommer boken ges ut i US English eller UK English?

*ber en bön till Demiurgen att det blir UK English*
Hur kan du be om värdelösa, tysta 'u'n i allting? Och 'lorry'? När sade du senast 'lorry'?
[Aktiv UK English-hatare]
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
380
Location
Birmingham, UK
Jag kan hålla med om att vissa ord i UK English är lite fjompiga, och jag föredrar vissa US English ord (men aldrig deras stavning) som tex trunk istället för boot. Däremot ger US English-stavningar mig riktigt obekväm för alla tysta u'n gör orden så mycket trevligare att titta på än deras bastardiska U-lösa Amerikanska kusiner.

Colour = mmm, yes, detta är tillfredsställande
Color = VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR BARBARI!?

/Jens - U-aktivist
 
Top