Varulv Prisgala - Rösta på dina favoriter!

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Nu går det att rösta på dina favoriter för varulvsåren 2020 och 2021!

Du får välja 1 eller 2 i varje kategori.

OMRÖSTNING

Även om du inte spelar varulvsspel på WRNU, utan bara är en entusiastisk åskådare, får du förstås rösta!

Röstningen stänger på julafton!
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
Jag har röstat, men ganska begränsat. Bara där jag känner att jag har någorlunda koll. Det blir lite svårt när man är sporadisk spelare.

EDIT: Men asbra initiativ! Vill inte dissa konceptet. Toppen, Vimes!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag har röstat, men ganska begränsat. Bara där jag känner att jag har någorlunda koll. Det blir lite svårt när man är sporadisk spelare.

EDIT: Men asbra initiativ! Vill inte dissa konceptet. Toppen, Vimes!
Helt ok att bara rösta där man har en åsikt!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Vimes jag är fortfarande sugen på den där kalla skummande du utlovat!

Se Häxmästarnas rådslag R1: post #243.

Jag var ju (såklart) grönigodig bybo! 😇
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Vill bara påminna alla om denna väldigt framemotsedda prisgala!

Du har väl inte glömt att rösta? 😀
Precis! Idag är sista dagen att rösta! Några priskategorier är nog redan avgjorda, men i några är skägget proffbarberarjämnt!

Edit: God jul förresten!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Hej varulvsdiggare! Nu har ni via enkäten levererat vinnare i alla kategorier. Jag tänker att vi kör prisgalan 29:e eller 30:e, typ 18:30 eller något däråt. Jag livesänder avslöjandet av pristagarna (på YouTube?) kombinerat med livechatt (här vore det trevligaste ju med en videochatt där man kan skåla med varandra). Är det någon som har något förslag eller stark åsikt om detta så hojta till innan vi slutgiltigt spikar formen!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Hej varulvsdiggare! Nu har ni via enkäten levererat vinnare i alla kategorier. Jag tänker att vi kör prisgalan 29:e eller 30:e, typ 18:30 eller något däråt. Jag livesänder avslöjandet av pristagarna (på YouTube?) kombinerat med livechatt (här vore det trevligaste ju med en videochatt där man kan skåla med varandra). Är det någon som har något förslag eller stark åsikt om detta så hojta till innan vi slutgiltigt spikar formen!
Ja, jag har en stark åsikt!

Jag kan inte alls den 30/12 ety jag är på resande fot den dagen. Vänligen håll detta ytterst framemotsedda evenemang den 29/12!

För övrigt har @Tant Ragnar introducerat en ypperlig webbtjänst för videosamtal som inte lagrar data på olämpligt ställe. Jag skjutsar in honom här då jag själv glömt namnet på denna fantastiska lilla data-applikation.

Basse, tvättar och stryker smokingen.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,097
Ja, jag har en stark åsikt!

Jag kan inte alls den 30/12 ety jag är på resande fot den dagen. Vänligen håll detta ytterst framemotsedda evenemang den 29/12!

För övrigt har @Tant Ragnar introducerat en ypperlig webbtjänst för videosamtal som inte lagrar data på olämpligt ställe. Jag skjutsar in honom här då jag själv glömt namnet på denna fantastiska lilla data-applikation.

Basse, tvättar och stryker smokingen.
tror vi kört både discord och https://meet.jit.si/ i rollspelsbokklubben.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Spännande! Jag kanske kan komma in från bussen lycksele-umeå ungefär då, annars hoppas jag att någon kan ta sig an rollen som taggad SVT-reporter och livekommentera hela spektaklet inklusive vågade spekulationer! :)
 
Top