SÄLJES (PÅ AUKTION) Gamla rollspel & tidningar (mest Drakar & Demoner)

Magnus10

Veteran
Joined
25 Oct 2020
Messages
5
Hittade en låda med kärlek i källaren! Diverse boxar, häften och speltidningar. 20-30 år på nacken, men i användbart skick.

Säljer gärna om någon är intresserad. Bor i Sundsvall, pris och frakt får diskuteras.

Boxar:
- Drakar & Demoner (utgåva 1987 tror jag)
- Åtta (8) Drakar & Demoner-boxar: Gigant, Ivanhoe, Svavelvinter, Marsklandet, Krilloan, Nidland, Samurai, Magiboxen, Monsterboxen

Häften (spel och tillbehör till Drakar & Demoner):
- 3 st i serie (Döda skogen, Maktens portar, Mörkrets hjärta)
- 3 st i serie (Handelsfursten, Tempelherren, Demonprinsen)
- 9 st Ereb Altor (Barbia, Enhörningshornet, Kandra, Magilre, Monturerna, Monster och män i Ereb Altor, Oraklets fyra ögon, Torshem, Traktorien)
- Kristalltjuren (en fristående fortsättning på Ereb Altor-äventyret "Oraklets fyra ögon")
- Dimön
- Djupets fasor
- Dödens väg
- Grymkäfts fällor
- Havets vargar (2 st av någon anledning...)
- Helvetesfortet
- Rösten från forntiden
- Svartfolk
- Äventyr: Spindelkonungens pyramid & Skelettbynshemlighet
- Äventyrspaket 1 (Svart duell & Skönheten och odjuret)
- Äventyrspaket 2 (Novastenen & Jeraz)
- Spelhjälpmedel 1: Stadsintermezzon
- Spelhjälpmedel 2: Skattkammaren

Andra rollspelshäften:
- Khelataar
- Elfquest
- Dungeons & Dragons basic rulebook

Speltidningar:
- Sinkadus nr 4-35
- Rubicon nr 1 (1988) samt nr 1-8
- Saga nr 3 (1996)
 

mars

Veteran
Joined
5 May 2011
Messages
85
Jag är intresserad av hela paketet.
Har du möjlighet att skicka bilder på så mycket som möjligt och beskriva hur kompletta lådorna är och hur skicket är generellt på allt?
 

Magnus10

Veteran
Joined
25 Oct 2020
Messages
5
Jag är intresserad av hela paketet.
Har du möjlighet att skicka bilder på så mycket som möjligt och beskriva hur kompletta lådorna är och hur skicket är generellt på allt?
Det låter ju bra! Första gången jag är på det här forumet... Hur kommer vi i kontakt?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Många dyrgripar där, särskilt om skicket är bra. Kan vara värt att fota och lägga ut till auktion på Tradera eller i någon Facebook-grupp för rollspel.
 

Magnus10

Veteran
Joined
25 Oct 2020
Messages
5
Om någon undrar så insåg jag att jag inte har någon som helst aning om vad som är ett rimligt värde för paketet.

Sedan är en köpare kanske intresserad av enskilda objekt och inte hela paketet.

Så nu har jag delat upp de olika objekten och lagt dem på auktion (Tradera). Om någon är intresserad, kika gärna. En hel del är upp redan nu, hoppas allt ska ligga där imorgon kväll!

Tack alla trevliga människor som hört av sig med bud eller tips. Mycket värme här på forumet!!
 

Magnus10

Veteran
Joined
25 Oct 2020
Messages
5
Jag är intresserad av dessa, beroende på pris.
Glömde helt bort ditt inlägg när jag började lägga ut de olika häftena och hann lägga upp dem. Sorry!!

De är inte i så bra skick, så jag la utgångsbudet på 50 kr för alla tre. Om du ändå är intresserad tror jag inte det blir många som budar...
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Glömde helt bort ditt inlägg när jag började lägga ut de olika häftena och hann lägga upp dem. Sorry!!

De är inte i så bra skick, så jag la utgångsbudet på 50 kr för alla tre. Om du ändå är intresserad tror jag inte det blir många som budar...
Ingen fara.
 
Top