OSR-konvent i Stockholm 2 januari

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
Skärmavbild 2021-11-12 kl. 18.01.04.png

Söndagen den andra januari sparkar vi in dörren till Bagarmossens Folkets Hus och slår för initiativ!

BagiCon är minikonventet för dig som gillar, eller är nyfiken på, rollspel av den gamla skolan (OSR). Är du sugen på att vara med (som spelare och/eller spelledare)? PM:a mig så bjuder jag in dig till Facebook-eventet.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Tar gärna all info som finns om detta konvent för alexandrias räkning. Finns det någon webbplats med samlad information?
 

michael

geschtonkenflapped
Joined
29 Aug 2008
Messages
270
Location
Stockholm
PM:a mig så bjuder jag in dig till Facebook-eventet.
Jag har aldrig gått på konvent, aldrig spelat "OSR" men tycker det här lät intressant. Passar dessutom fint i schemat...

Finns det någon hemsida, information eller anmälningsmöjlighet för oss som inte finns på Facebook?
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
Tar gärna all info som finns om detta konvent för alexandrias räkning. Finns det någon webbplats med samlad information?
Oj, missat dessa svar!

PM:a era namn till mig så bjuder jag in till Facebook-eventet!
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
Jag har aldrig gått på konvent, aldrig spelat "OSR" men tycker det här lät intressant. Passar dessutom fint i schemat...

Finns det någon hemsida, information eller anmälningsmöjlighet för oss som inte finns på Facebook?
I nuläget har vi bara ett Facebook-event, men PM:a din mailadress till mig så ser jag till att ge dig all information!
 

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Spännande. Har bara varit på två konvent och kände mig alltid lite utanför/passade ej in i den extrema nördigheten... men älskar ju OSR.

Varför gör ni inte bara ett öppet event och länkar här istället för PM? Men jag tar gärna en inbjudan.
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
För er som är sugna på att vara med och spela OSR den 2 januari finns det fortfarande några platser kvar på BagiCon I!

På konventet kommer det finnas möjlighet att spela bland annat:
CY_BORG
Advanced Dungeons & Dragons/Standardregler
Svärd och Svartkonst
  • Vill du delta? PM:a mig senast tisdagen den 21 december!
  • Deltagaravgiften är 200 kr (hela summan går till hyran av lokalen).
  • På grund av rådande pandemiläge har vi satt ett deltagartak på 20 personer och vi kräver att alla deltagare är vaccinerade mot covid-19.
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
Det finns fortfarande ett par platser kvar, om någon är intresserad!

Hör av dig till mig per omgående om du vill vara med!
 
Top