OpenQuest 3rd edition på Kickstarter

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
Fan @illuzive, nu lurade du mig att backa detta. Jag som försöker minska på min rollspelssamling, inte utöka den. Men pdf:er tar ingen fysisk plats i alla fall. Fast det stod visst nåt om print on demand till självkostnadspris också...
@luddwig Det hela var naturligtvis en oerhört välplanerad kupp - utförd som en oriktad attack mot dig personligen. ;-)

Jag lurade mig själv att backa spelet för ett tag sedan också, fast jag inte skulle. Och sen.. när det visade sig att den tryckta versionen skulle bli lite mer fancy än det var tal om från början, råkade jag backa det ännu mer. :D
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
@luddwig Det hela var naturligtvis en oerhört välplanerad kupp - utförd som en oriktad attack mot dig personligen. ;-)

Jag lurade mig själv att backa spelet för ett tag sedan också, fast jag inte skulle. Och sen.. när det visade sig att den tryckta versionen skulle bli lite mer fancy än det var tal om från början, råkade jag backa det ännu mer. :D
Det är sånt som händer! Ibland råkar en helt enkelt snubbla med tangentbordet och kreditkortet. Nåra gånger i rad.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,557
Jag lurade mig själv att backa spelet för ett tag sedan också, fast jag inte skulle. Och sen.. när det visade sig att den tryckta versionen skulle bli lite mer fancy än det var tal om från början, råkade jag backa det ännu mer. :D
Signerad hårdpärm låter ju fint, och den nivån var inte särskilt dyr heller. Det är väl frakt och eventuell tull som kan göra att kostnaden drar iväg. Å andra sidan är det ett trevligt spel, det kan få kosta en slant, men jag nöjer mig med pdf:er och eventuellt POD i alla fall. :)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,557
Det är sånt som händer! Ibland råkar en helt enkelt snubbla med tangentbordet och kreditkortet. Nåra gånger i rad.
Jo, uppenbarligen. Jag har ändå sålt eller gett bort ett trettiotal böcker på sistone. Hoppas få sålt en del på den lokala nördloppisen på söndag också. Totalt sett har det alltså blivit mindre i mina hyllor även om jag köper OpenQuest som POD.
 
Top