OMG KARTA!

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,902
Location
Nordnordost
tempsnip.png
I rymdspelsgruppen på Facebook såg jag följande. Han har låtit trycka upp sin spelkarta på en filt!
Jag googlade "Custom printed blanket" och det är katten inte så dyrt. Filtarna tål visst försiktig tvättning, om någon skulle spilla cola eller så.
Nu vill jag _verkligen_ att det inte är någon logga på kartan till nya TOR-rollspelet.
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,034
Location
Carapalea
View attachment 5616
I rymdspelsgruppen på Facebook såg jag följande. Han har låtit trycka upp sin spelkarta på en filt!
Jag googlade "Custom printed blanket" och det är katten inte så dyrt. Filtarna tål visst försiktig tvättning, om någon skulle spilla cola eller så.
Nu vill jag _verkligen_ att det inte är någon logga på kartan till nya TOR-rollspelet.
Nu fick du mig att beställa en karta på en filt. Bra jobbat :p
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,902
Location
Nordnordost
Var nog lite för lite chits och lite för mycket 3d-printade monster för min smak. :) Eller är det intressant för en pappbitar på karta-pepp person?
Du är nog välkommen att prata papperslappsspel också, de få regeldiskussionerna brukar få svar. Men jo, många i gruppen pratar bara om sina tennsoldater. :)
 

MetaLarsson

Warrior
Joined
22 Mar 2014
Messages
245
Trevlig karta förvisso. För min del skulle det dock vara mer uppskattat med en "spelledarduk". Alternativt rollspelets regler på duken. :)
 
Top