Nekromanti [off] Varulvsspel 3 - Tema WRNU. Anmäl er här!

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Okej, efter succén med Batmantemat så har jag blivit sugen på att dra igång ett tredje varulvsspel. Denna gång med forumet som tema.

Tanken är att forumet skall ha gått igenom en serverkrasch i vilken alla användarkonton blandats ihop med varandra. Plötsligt ser några notoriska troll sin chans att åter besöka forumet och ställa till med oreda. Användarna måste gemensamt försöka hitta och banna dessa användare, en efter en, samtidigt som trollen flamear användarna i smyg och får dem att tröttna och lämna forumet.

...det är förstås inte allt som försiggår på forumet... Alla som kan sin forumshistoria har skäl att misstänka alla möjliga sorters andra falanger och konspirationer under ytan...

---

Jag siktar på något som kommer upplevas ungefär som det förra varulvsspelet - även om jag förstås kommer bjuda på en massa andra fula trix den här gången. Jag hoppas på ett så stort deltagarantal som möjligt (det finns ju så många roliga forumiter man vill använda som roller!), och ser allra helst att det blir en härlig blandning av såväl nya som gamla spelare (Lindenius och Coffe_kanon har ju vunnit två gånger i rad. Skall detta bli deras tredje seger på raken?).

Intresserade? Anmäl er här.

Spelet kommer börja den tjugonde februari, och alla är välkomna att delta.

Man bör se till att man kan vara aktiv på forumet åtminstone varannan dag i ungefär en månads tid, men om något oväntat skulle inträffa under spelets gång varpå du inte längre kan fortsätta delta, så är det inte värre än att vi kan söka efter en ersättare.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Shit. Det låter så ballt att jag definitivt tänker följa det. Frågan är om det blir roligare att stå utanför (och kunna spekulera fritt) eller att vara med...

Jag avvaktar nog med att anmäla mig. Främst för att jag är osäker på hur aktiv jag kommer kunna vara.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Äntligen!

Jag är med, med reservation för att jag är sådär lagom aktiv. Sist blev jag besatt och det är så roligt när huvudet snurrar runt...

/Magoo
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hahaaa !
Det är temat MÅSTE jag bra vara med på !
Så, räkna med mig Rising
 

Crom

Veteran
Joined
20 Dec 2007
Messages
53
skulle nog kunna tänka mig vara med men ska upp till Tammerfors om en vecka och gå i skola i 6 veckor och vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha att hänga på forumet under den tiden :/
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Jaförfan, den tjugonde ska mitt schema ha lugnat ner sig. Jag blir nog inte lika aktiv som förra gången, dock.
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Ojoj... en chans till revanch för mitt usla spel förra vändan!

Jag är med.

Sablar vad förvirrande det kommer att vara när olika forumiter spelat varandra :gremsmile:
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Tjohoo… jag är med. Fast av någon anledning känner jag på mig att jag kommer stryka med fett snabbt denna gång.

//erik. Karma I suppose
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
WHOOOOH! Självklart vill jag vara med. Längtans tider är snart över... =)
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

omgitburns

Veteran
Joined
28 Jan 2008
Messages
159
lätt att jag är med! Hoppas jag kan komma in så mycket för min data är typ skit konstig. :gremfrown:


trollen kommer inte veta vad som totalt krossade deras skallar. :gremtongue:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Det är skitroligt att ni som inte spelat tidigare ändå vågar anmäla er. Det är ju precis det jag vill.

Jag kommer att posta regler när spelet drar igång, och du kommer även att kunna fråga dina medspelare om råd. Men om du vill skaffa dig ett grundläggande hum om vad det handlar om så kan du titta lite på hur det förra spelet inleddes. (Du orkar nog inte läsa alla inlägg, men du kan ändå få en inblick i spelet genom att skumma lite i tråden)

Kolla i sådana fall här.

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="450" height="80" id="spion" align="middle">
<param name="movie" value="http://www.mediasmedjan.se/prov/spion.swf" /><embed src="http://www.mediasmedjan.se/prov/spion.swf" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="80" name="spion" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></object>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Oookey !
Jag måste bara ge dig 1000 pluspoäng för denna underabara trailer som du har i din signatur Rising !
 
Top