WRNU Nytt forum, ny användare?

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,905
Hejsan!

Jag ber supermycket om ursäkt ifall detta är en självklar fråga, min kunskap om datorer och det där nya internetet är väldigt begränsad. Ber även om ursäkt om jag postar i fel forumkategori But here goes:

När förra versionen av forumet fanns hade jag här användarnamnet Franz. Sedan fungerade inte forumet på ett tag och när det kom upp igen kunde jag inte logga in. Det stod att ett nytt lösenord skulle skickas till min mail, men inget sådant lösenord kom, har försökt flera gånger. Har även skrivit till "Contact us" åtminstone två gånger, men inte fått något svar.

Jag tycker att detta forum är otroligt trevligt och jag såg ingen annan lösning att kunna vara här än att skaffa detta konto. Dock förstår jag att det inte är helt okej att öppna flera konton per användare, så finns någon lösning där jag kan få tillbaka mitt gamla konto vore det jättebra.

Som sagt, ber om ursäkt om detta är i fel forum eller om jag brutit mot några regler utan att själv förstå det, har försökt lösa detta länge på eget bevåg och det har inte gått så bra.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,905
Av någon korkad anledning vill inte gmail ta emot utskick från Rollspel.nu.

Jag PM:ar dig om att slå ihop dina båda konton till ett.
Tack så jättemycket!!!!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,449
Location
Stockholm
Som sagt, ber om ursäkt om detta är i fel forum eller om jag brutit mot några regler utan att själv förstå det, har försökt lösa detta länge på eget bevåg och det har inte gått så bra.
Hej Franz! Jag vill bara tillägga att du inte har något som helst att be om ursäkt för! :)

Välkommen tillbaks!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
@Franz: Eftersom vi inte kan skicka lösenordsåterställningar till gmail-adresser var jag tvungen att göra en manuell återställning.

Jag skickade det tillfälliga lösenordet till ditt gamla kontos mailadress och hoppas att du ser det innan du börjar svära över att du inte kan logga in.
 
Top