WRNU Nu med logotyp!

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag röstar fortfarande för att vi borde vara "nya nya rollspel.nu" och att vi borde referera till de tidigare versionerna som "gamla rollspel.nu" och "gamla gamla rollspel.nu", respektive.

Eller möjligen så är det här nya nya, och föregående kallas nu "gamla nya rollspel.nu"…
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,834
Location
Stockholm
Jag röstar fortfarande för att vi borde vara "nya nya rollspel.nu" och att vi borde referera till de tidigare versionerna som "gamla rollspel.nu" och "gamla gamla rollspel.nu", respektive.

Eller möjligen så är det här nya nya, och föregående kallas nu "gamla nya rollspel.nu"…
Jag lägger in mitt veto.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Jag röstar fortfarande för att vi borde vara "nya nya rollspel.nu" och att vi borde referera till de tidigare versionerna som "gamla rollspel.nu" och "gamla gamla rollspel.nu", respektive.

Eller möjligen så är det här nya nya, och föregående kallas nu "gamla nya rollspel.nu"…
Ja, det stämmer ju inte. Det kom väl aldrig något som kallades Nya Nya Mutant efter Nya Mutant?
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,321
Location
Helsingborg
Pfft. Det ska heta Rollspel.nu. Alla vet att Reboots efter 2000 låtsas som om inget material innan existerade.
Halloween, Power Rangers, The Mummy, Planet of the Apes, Godzilla, Star Trek, rollspel.nu
 
Top