Nekromanti Nog för att jag gillar barn...

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Jag började nämna det här i ett svar till Rising i "inte för att jag gillar barnporr"-tråden, men insåg rätt snart att det var ungefär så totalt FEL plats att berätta det som man kan tänka sig. Fast det är väl ingen orsak att inte ta upp det alls...

Den här damen tittade fram medan rollspel.nu låg nere. Hennes feats inkluderar dödliga sparkar, att göra manga-stora rådjursögon (har hon efter sin mor) och att producera osannolikt kraftiga pruttljud (efter... öh, farfar?). Vi ska nog behålla henne ett tag.

--
Åke, som fö antydde det här också. ~_^
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag började nämna det här i ett svar till Rising i "inte för att jag gillar barnporr"-tråden, men insåg rätt snart att det var ungefär så totalt FEL plats att berätta det som man kan tänka sig.
Ha ha!

Jag passar på att gratulera.

producera osannolikt kraftiga pruttljud (efter... öh, farfar?).
Jo, sånt där brukar hoppa över en generation, visst? :^)
 

Jarre

Swordsman
Joined
1 Mar 2002
Messages
619
Location
Linköping
Nämengrattis!

Den här damen tittade fram medan rollspel.nu låg nere.
Inget ont som inte för något gott med sig..

Får man fråga efter vem hon ärvt de dödliga sparkarna?
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Lycka till!

Som vi "erfarna" föräldrar brukar säga. :gremgrin:

//erik. alva tappar snart sin första tand
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Stort grattis!

De är fina när de är stapelbara men det blir ännu bättre senare när de kan flera trix än högljudda fisar. Uttalanden som "Det var inte jag, det var min hjärna" är fina...

/Mamma Magoo
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Tackar för alla kommentarer i tråden!

Får man fråga efter vem hon ärvt de dödliga sparkarna?

Hon är ju halv-indiska av högre krigarkast, så det sitter säkert nån skäggig gammal dhanurveda-guru och mumlar långt bak i blodslinjerna. (-:

--
Åke
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Grattis! Alla skaffar barn, hjälp!

Och bra val att inte ta upp det i barnporr-tråden. Det påminner mig om min kollega (en engelsman med en dotter på runt fem år) som under en fest diskuterar med vänner om att många fädrer helst vill ha söner för att göra "manliga" saker som att sparka boll etc. Varpå han säger "I prefer little girls" och det blir helt tyst.

(frågan är väl om man skall skaka på huvudet eller skrika högt när allas första tanke vid en sådan kommentar går till pedofilspåret snarare än förälder-som-älskar-sin-dotter-spåret)
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
Re: Nog för att jag gillar barn...(ot)

Det påminner mig om min kollega (en engelsman med en dotter på runt fem år) som under en fest diskuterar med vänner om att många fädrer helst vill ha söner för att göra "manliga" saker som att sparka boll etc. Varpå han säger "I prefer little girls" och det blir helt tyst.
Jag reagerade redan vid "manliga saker". Manliga Män som gör Manliga Saker tillsammans, liksom. Fast det kanske säger mer om mig än något annat. :gremgrin:

/Anders
 
Top