Nekromanti [Neotech] Alla stretchgoals upplåsta! Vad får vi nu?

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
GothCon har hållit oss lite upptagna, men nu har fixat stretchgoals upp till 460k nu, ett par PDF:er och lite mer till Pearl River Delta.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Lägg inte på stretchgoals som ni inte kan hantera som försenar leveransen av spelet rejält bara... Jag ser hellre att ni har mer pengar att fixa en bra produkt än att ni försöker få in mer pengar som ökar belastningen (ekonomiskt och arbetsmässigt) för er.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Max Raven;n280064 said:
Lägg inte på stretchgoals som ni inte kan hantera som försenar leveransen av spelet rejält bara... Jag ser hellre att ni har mer pengar att fixa en bra produkt än att ni försöker få in mer pengar som ökar belastningen (ekonomiskt och arbetsmässigt) för er.
Det är en bra poäng, vi har lärt oss en del av tidigare crowdfunders. Vi föredrar stretchgoals som ger mer kvalitet åt de som fundat utan att det tar mycket mer jobb från oss som författare, exempelvis bättre tryck, mer bilder. Vi ska försöka huvudet kallt!
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Såg senaste stretch goal och funderade på om ni kunde ha med PoD/pdf av gamla Neotech som ett mål, eller finns det några rättighets- eller tillgänglighetsproblem för det?
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Max Raven;n282297 said:
Såg senaste stretch goal och funderade på om ni kunde ha med PoD/pdf av gamla Neotech som ett mål, eller finns det några rättighets- eller tillgänglighetsproblem för det?
PDF av gamla Neotech 2 inkluderas i Retropaketet, vi får se framöver om det blir några andra möjligheter att få PDF:en.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
ripperdoc;n282520 said:
PDF av gamla Neotech 2 inkluderas i Retropaketet, vi får se framöver om det blir några andra möjligheter att få PDF:en.
Hej! Nej, jag menade av N1. :)
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Max Raven;n282530 said:
Hej! Nej, jag menade av N1. :)
N1 är förlorat i historiens dimmor, så jag tror det är osannolikt att vi skulle kunna göra en PDF. Men om vi lyckas, så ska vi förstås dela den med fans!
 
Top