Neotech 1 grundboken som PDF

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,319
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjo! Nu ställer jag som vanligt krångliga frågor. Eftersom jag köpte nya Neotech nyligen med kartpaket och allt, så infann sig också en känsla av nostalgi. Tolka mig inte fel här, nya Neotech är överlägset bäst av alla versioner och efter att ha lärt mig det nya lingot så älskar jag verkligen spelet.

Trots detta så fick jag en längtan att bläddra igenom min grupps äldre Neotech prylar, om inte annat så iallafall som inspiration. Jag äger allt som släppts till alla versioner av Neotech, inklusive de riktigt tidiga äventyren där språket är högst tvivelaktigt när det kommer till vilka ord som borde få förekomma i ett rollspelsäventyr. Men jag förstår att produkterna är barn av sin tid samt att kvaliteten på rollspel utvecklats till det bättre med tiden.

Nu till pudelns kärna, mitt exemplar sv Neotech 1 grundboken är på riktigt helt oläslig. Den är trasig på så många sätt och sidorna är fläckiga av vad jag hoppas är någons gamla snus och inte något värre, boken är på de flesta sidor oläslig och jag vill ärligt talat inte gärna ta i bitarna alls.

Så är det någon som har en PDF version av boken och om så är fallet skulle det vara ok för upphovsrättsinnehavarna att någon gav mig tillgänglighet till en PDF version? Jag betalar gärna en symbolisk summa till de som äger rättigheterna till boken om någon har den på PDF som jag skulle kunna få ta del av!

Med vänlig hälsning, Minimoni
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,193
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag tror inte att det är möjligt att PDF:ifiera Neotech 1 tyvärr, då filerna är alldeles för gamla. Men jag har multipla ex av den fysiska boken i helt okej skick, som jag är villig att skiljas ifrån.
 
Top