Nekromanti Någon som fått underverket än?

McAber

Varulv
Joined
26 May 2000
Messages
416
Location
Linköping, Sverige
Jag bara undra om någon har fått hem nummer ett i lådan än? Jag sitter hemma och väntar, spänd som en fiolsträng.

/McAber
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)


Jag bara undra om någon har fått hem nummer ett i lådan än?

Det ryktas att tryckeriet var slöa med att få iväg dem till posten (inte första gången de gör det - fattar inte riktigt varför man ska skynda sig med att trycka upp saker om man sedan bara låter dem samla damm i flera dagar innan man skickar dem). Men om den inte dyker upp idag så bör den göra det imorron; den är iaf in the mail sedan ett par dygn.

--
Åke
 

Muterad Mungo

Veteran
Joined
18 Jul 2003
Messages
2
Location
Stockholm
Och för oss butiksköpare...

...när väntas vi få chansen att lägga våra rollspelstassar på tidningen?

//Muterad Mungo, blivande prenumerant
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Nix

Och jag måste bekänna att jag är nördig nog att bli lite besviken varenda gång, och undra om jag gjorde något fel i prenumerationen eller något. Fast nu verkar det ju vara tryckeriets fel, happy happy joy joy :gremlaugh:


/Feliath - And I tell you what
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,198
Location
Göteborg
Jadå, i dubbel uppsättning

En som jag betalt och en som Sverok betalt. Precis som på Sverox-/Codex-tiden. Känns lite slösaktigt, får väl se till att ge bort/sälja mina dubletter.

Kanske blir de lika värdefulla som de första numrena av Sinkadus, och då kan jag ju gott spara't...
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Re: Och för oss butiksköpare...

Tar du dig till en butik som varit förutseende nog att beställa Fenix hittar du ditt ex där redan nu i helgen. Om din butik inte har Fenix redan så fråga gärna efter tidningen - då kanske de ser till att ta in den:)

/t & a
 

Tobias Eliasson

Veteran
Joined
29 Oct 2001
Messages
93
Location
Göteborg
Re: Jadå, i dubbel uppsättning

Vinner jag kanske? Sex stycken landade i brevlådan idag. :gremcool:
Två till föreningar jag är postmottagare för, tre för att jag är förtroendevald i Sverok på några ställen och en som jag har betalat själv.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Jag fick hem första numret idag efter en lång och till synes ändlös väntan. Verkar dock väldigt lovande så det var det säkert värt.
 
Top