Nekromanti Munkar, munkar, munkar med hål i

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Här! Kräver DDI-konto förstås.

Och munken är... psionisk? Kan jag väl köpa, det kom ut en designartikel idag också där de påpekar att det var rätt meno med en power source som är "Asian power". Så Ki är skippad.

Vilket spikar Psi som en av kraftkällorna i PHB3. Jag trodde på Psi och Ki, får se vilken som kommer in istället för Ki.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Bobby Magikern said:
Hellzon said:
Vilket spikar Psi som en av kraftkällorna i PHB3. Jag trodde på Psi och Ki, får se vilken som kommer in istället för Ki.
Shadow är väl den de flesta spekulerar om?
Förvisso, men folk snackar ju om att de tror Dark Sun är nästa setting i pipelinen och där är väl Elemental hett? Elementalpräster och det köret.
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Ha! Tamejfaen! :gremlaugh: Var det inte det jag trodde ända tills jag fick reda på att Ki var en planerad kraftkälla.

Jag är alltså våldsamt för den förändringen; Ki är ju toklökigt och munken funkar perfekt som Psionic. Jag föreställer mig att det blir en striker, men jag hoppas på en helt meleeig controller, det vore sjukt grymt.



/Feliath — kast till marken i en Close Burst 1 som at-will
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Feliath said:
Jag förestället mig att det blir en striker, men jag hoppas på en helt meleeig controller, det vore sjukt grymt.
Jag skulle väl sagt det i ursprungsinlägget. Ja, det är en striker. Med kandidatexamen i controller för den build som finns i playtesten. Dexterity är primärstat, wisdom sekundär.

(Har inte PDF:en med mig på skolan annars skulle jag specifiera mer.)
 
Top