Nekromanti Lite prylar kvar från garaget

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,287
Location
Göteborg, Lindome
Jag har fortfarande en del saker liggande sedan förra expeditionen till garaget, så jag tänkte göra ett nytt försök och se om någon vill hjälpa mig att göra plats för en ny expedition. :gremsmile:

??: Neoviking Ett tidigt svenskt rollspel. 100% kompatibelt med Neobunnies (20 kr)
Ballantine Books: Star Trek, Star Fleet Technical Manual Inget rollspelsmaterial, men en guldgruva för Star Trek-fantasten. (40 kr)
Chaosium: Terror Australis Cthulhu-kampanj Down Under (60 kr)
Eon Products: Cosmic Encounter Lådan innehåller en massa expansioner också. Jag tror att det är Expansion 1-4. (150 kr)
Fantasy Games Unlimited: Gladiators "Realistic Simulation of Gladiatoral Combat". Vad varje Spartacus har väntat på. (50 kr)
Fantasy Games Unlimited: Lords & Wizards Conquer and Rule an Empire (50 kr)
GDW: Snapshot Utökade stridsregler till fina gamla Traveller (30 kr)
Judges Guild: Wilderlands of High Fantasy Ej komplett. Endast karta två (Player and Judge) och karta fyra (Player) finns kvar. (20 kr)
Lincon: Xenon - Helvetets Skorsten Ett AD&D-scenario från Lincon 85. Av Åsa Hedenskog, Peter Printzén och Håkan Ackegård (10 kr)
Metagaming Concepts: Rivets Snabbspelat mini-wargame om strider mellan robotar (30 kr)
Metagaming Concepts: Stellar Conquest "A game of space exploration and combat". Från företaget där Steve Jackson inledde sin karriär. (40 kr)
Sleuth Publications: Sherlock Holmes: Consulting Detective Ett mysteriespel för en, två eller fler spelare. (100 kr)
SPI: Drive on Stalingrad Klassiskt wargame (60 kr)
SPI: Sniper! Klassiskt wargame (60 kr)
Task Force Games: Starfire II Snabbspelat mini-wargame om strider mellan rymdskepp (30 kr)
Titan Games: Morgonstjärnan Nr4 Traveller-numret (60 kr)
Titan Games: Morgonstjärnan Nr5/6 Dubbelnummer om AD&D (60 kr)
Titan Games: Harondirs Hemlighet Ett klassiskt fyrsidigt äventyr till D&D/AD&D (20 kr)
TSR: AD&D 2nd edition Monstrous Compendium En pärm full med monster (100 kr)
TSR: AD&D Bloodstone Pass Enbart äventyrshäftet (30 kr)
TSR: D&D Expert Rules Set 1 (regelbok saknas) Den så kallade "blue box" eller "Mentzer Expert Set". Den version av D&D som översattes till svenska av Titan Games. Regelboken saknas, men äventyret ("The Isle of Dread"), tidsenliga tärningar och vaxkrita finns med i lådan. (30 kr)
TSR: Dragonlance Boardgame En gulddrake har flugit vilse, så spelet är inte fullt komplett. (100 kr)
TSR: Fantasy Worlds 5 En informationstidning från TSR UK (10 kr)
TSR: Food Fight Ett mini-spel som följde med The Dragon från december 1980 (10 kr)
TSR: FR1 Waterdeep and the North Kartorna saknas (20 kr)
TSR: The Dragon Dungeon Design Kit En gammal Dragon-bilaga från 1981 (10 kr)
TSR: The Dragon's 2nd Birthday Present Ett Backgammon-bräde fullt med drakar tryckt på ganska tunn papp i amerikansk motsvarighet till A2. (10 kr)
TSR: The Dragons life story Ett index för The Dragon volym I-IV samt The Strategic Review nr 1-7 (10 kr)
TSR: Spelledarskärm till Top Secret/S.I. Till skärmen hör även ett stort ark med golvplaner över diverse byggnader och platser, samt ett ark "Cardboard Heroes" (10 kr)
Wizards of the Coast: D&D4 Character Record Sheets Innehåller även blanka Power Cards (30 kr)
Wizards of the Coast: D&D4 Monster Manual Första monsterboken till D&D4 (100 kr)
Wizards of the Coast: D&D4 Monster Vault En låda full med monster och marker. Plus ett äventyr med golvplaner. (100 kr)
Wizards of the Coast: D&D4 Preview Races and Classes Beskriver designarbetet som ledde fram till raserna och klasserna i D&D4 (40 kr)
Wizards of the Coast: D&D4 Preview Worlds and Monsters Beskriver designarbetet som ledde fram till världen och monstren i D&D4 (40 kr)
Wizards of the Coast: Death at Whitehearth 16-sidigt häfte med en Eberron-novell av Keith Baker. (20 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 152 Inkluderar även Polyhedron #51 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 283 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 285 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 294 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 299 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dragon 307 Innehåller en karta över landet Westeros (Västerås?). (30 kr)
Wizards of the Coast: Dungeon 86 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dungeon 87 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dungeon 89 (30 kr)
Wizards of the Coast: Dungeon 92 (30 kr)

Alla (vettiga) bud är välkomna.
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
464
Location
Stockholm
Titan Games: Morgonstjärnan Nr4 Traveller-numret
Titan Games: Morgonstjärnan Nr5/6 Dubbelnummer om AD&D
Titan Games: Harondirs hemlighet Ett klassiskt fyrsidigt äventyr till AD&D
150 kr för ovanstående tre. Okej?
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,287
Location
Göteborg, Lindome
Absolut. De blir ett 250-grams brev, dvs 24 kr i frakt.
Slänger du in det på PlusGiro 1624909-6 och ger mig en adress?
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,287
Location
Göteborg, Lindome
Hoppas att det inte är pengarna du tänker mejla. :gremsmile:
Jag minns inte exakt när vi gav ut de numren, men någonstans under perioden 1983-1985 bör det ha varit.
Äventyret gjordes nog 1985-1986.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,410
Location
Umeå
Oldtimer said:
Någon mer som blev sugen på mina gamla garage-prylar? :gremcool:
Om du sätter ut priser så kanske fler (jag) blir mer intresserade. Tycker det är skitjobbigt att veta vad ett rimligt pris är.
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,287
Location
Göteborg, Lindome
Men det är ju så jobbigt att tänka ut priser. :gremgrin:

Ja ja, jag får väl göra det då. Jag vill ju inte att du skall behöva avstå från godsakerna bara för det. :gremwhistle:
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Jag kan absolut tänka mig att köpa soloäventyren! 11 st om jag räknade rätt nu. 30 kr styck?

EDIT nu såg jag att det fanns två böcker till (Sorcery! och den andra), alltså 13 soloäventyr. Budet kvarstår.
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
Hans E Magnusson said:
Oldtimer said:
Någon mer som blev sugen på mina gamla garage-prylar? :gremcool:
Om du sätter ut priser så kanske fler (jag) blir mer intresserade. Tycker det är skitjobbigt att veta vad ett rimligt pris är.
Instämmer!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,446
Location
Stockholm
Oldtimer said:
Oldtimer said:
...och nu finns det prisförslag också. :gremsmile:
Fast det påverkade inte så mycket som man trodde...
Jag måste kolla i min samling hemma. Det jag funderar över är Expert-boxen. Min egen box har en botten som är från Immortals ... :gremgrin:

Tror jag, jag måste kolla om jag redan löst det "problemet".

/Magnsu
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,446
Location
Stockholm
Magnus Seter said:
Oldtimer said:
Oldtimer said:
...och nu finns det prisförslag också. :gremsmile:
Fast det påverkade inte så mycket som man trodde...
Jag måste kolla i min samling hemma. Det jag funderar över är Expert-boxen. Min egen box har en botten som är från Immortals ... :gremgrin:

Tror jag, jag måste kolla om jag redan löst det "problemet".

/Magnsu
Jag slår till på Expert-boxen. Och GDW: Snapshot också.

/Magnus
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,287
Location
Göteborg, Lindome
Jag har glömt att ändra i inlägget. Expertregelboken är redan såld.

Men om du bara behöver lådan, kan du få den gratis. Den ligger kvar här och skräpar. Vill du att jag skall försöka packa in den ihop med Snapshot och se vad posten kan vilja ha för det brevet?
 
Top