Nekromanti Lady Blackbird Göteborg

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Hej,

Jag tänkte spelleda Lady Blackbird imorgon (tisdag) kl 17 och/eller i helgen i Göteborg. Vem vill vara med? Inga förkunskaper krävs.

Lady Blackbird

Pm:a mig. Vi spelar i Gårda, jag är spelledare (om du inte gärna vill) och du får ta med din kompis (bara vi inte blir fler än 6).
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,880
Location
Port Kad, The Rim
Det där verkar vara ett übercoolt påhitt. Tyvärr finns jag i fel del av Sverige.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Hmm...
Lady Blackbird är ett awesome spel, och jag skulle kunna göra tid, men.

Jag har spelat spelet tror det är 3 gånger redan, vilket gör det aningen segare. Och jag hadde tänkt spela brädspel den kvällen.

Jag får fundera på det.
 

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Bara skriv till mig här om du får lust. Hittills två spelare en kanske (du), och en intresserad rollspelsnestor som grädde på moset.

^^
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Hej igen, förlåt för att jag inte svarade igår. Har svårt att ta beslut känner jag. Men men, hur många spelare är det som är intresserade, aka kommer det bli något av att spela ikväll?
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Tjo, ifall du hinner läsa detta innan 16:30 så är jag med på att spela ikväll. Jag försökte tala med ett par personer men ingen som hade tid att vara med idag på så kort varsel. Sicka ett sms eller ring så jag kan få vidare vägbeskrivning bara. Jag skickar mitt nummer i ett pm.
 

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Blodad tand!

Jag spelleder igen på lördag (imorgon), med en nybörjare och en erfaren spelare här från forumet. Då kör vi från början. Jag hoppas på någon eller några spelare till.

På söndag spelar jag, Johankarlsson, unfair och Cook härifrån forumet en uppföljare. Man kan hoppa in då också!

Pm:a mig om du är intresserad.
 
Top