Låtar som ger fredagsfeeling

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
@ÅkeZorkh jag tror det var i den vändan som jag lät håret växa ut och la kängorna på hyllan och hade en period där jag började klä mig i rutiga kepsar , vita sneakers och italienska designerkläder
 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
@ÅkeZorkh jag tror det var i den vändan som jag lät håret växa ut och la kängorna på hyllan och hade en period där jag började klä mig i rutiga kepsar , vita sneakers och italienska designerkläder
Det var runt 2007 tror jag. Det kan ju stämma, var mycket svenska lyx-chavs på gatorna under den tiden. Hälften nazister, hälften rödingar, alla våldsamma jävlar.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Det var runt 2007 tror jag. Det kan ju stämma, var mycket svenska lyx-chavs på gatorna under den tiden. Hälften nazister, hälften rödingar, alla våldsamma jävlar.
Yes det var väll där eller nått år innan som casual vågen slog mot Sverige . Varenda fd skinhead blev casual och varenda litet bya-fotbollsslag skulle ha en firma . Det var inte ovanligt att man sprang på grabbar som körde för knäckebröhults IF i division 7 .🤣🤣
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,001
Location
Ereb Altor
Tydligen har Wrålan korat denna till den bästa Beatles låten just exakt just precis nu så jag känner mig tvingar att posta den här:
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Fan så mycket bättre än originalet och den här versionen kan jag ju även relatera till 🤣🤣

 
Top