Nekromanti KULT - Divinity Lost - priser för grundsettet

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Tidigare cirkulerade ett pris på $80 för grundsettet av KULT: Divinity Lost. Detta pris är nu uppdaterat och landar på $60 istället.

My Dear Kultists,

Some good news! We have spent the day recalculating budgets and made calls to suppliers (and found new offers), made some tweaks, and adjustments, to the "standard edition" of KULT: DIvinity Lost (the "Illusion" and "Enlightened" editions, please see Friday's update for edition information). Without affecting final quality.

The new price point of these will now be $60 (down $20 from the original price of $80).

We hope this will enable more Kultists to be able to get their hands on the game, and slowly becoming aware, and finally breaking free from the Illusion!

Regards

-Marco, Project Lead
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,226
Location
Örebro
För någon som inte haft koll på alla versioner, ingen av dessa kommer vara en helsvensk version antar jag?
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Robert Jonsson;n158662 said:
För någon som inte haft koll på alla versioner, ingen av dessa kommer vara en helsvensk version antar jag?

Samtliga utgåvor är på engelska.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Minimoni;n158666 said:
Det nya priset gäller även den ocensurerade då va? Jag är seg så jag frågar för att vara säker.

Yes, både Illusion och Enlightened edition har Bastiens omslag, i två versioner.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Mja, priset var nu aldrig $80, så good work Helmgast on managing expectations...

...nu upplever er kundkrets $60 som en 25%-ig REA snarare än som "vi vill ha mer än femhundra spänn för vår bok"

;)
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Oavsett vilket så pröjsar jag hellre 60 än 80 dollar för en bok. Förra och förrförra årets kickstarterprojekt samt diverse rollspelsinköp och investerande i figurer, färger, nya penslar, terrängbyggesdetaljer mm har gjort djupa hål i plånboken.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Jag tror nu inte det är anledningen till att Helmgast uppdaterat priset...
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Poängen ovan är att de inte sänkt priset, det har uttalats ett spekulerat pris på $80 där det nu har spikats 60.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Fast en sorts sänkning av priset är det ju om man skall tro det helmgast skriver, och det vill jag. Tack vare att Helmgast lyckats hitta nya vägar för att färdigställa produkten så blir priset 60$ istället för 80$. Så oavsett om det är en sänkning av priset eller ett resultat av Helmgasts justeringar så är resultatet för kunden detsamma, vi betalar mindre än vad vi först trodde, och för mig är det bara positivt.
 
Top