Nekromanti ?KULT: Divinity Lost - Ny varelse (Varning! NSFW)

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,917
Location
Sandukar
Tänkte även visa upp en varelse som finns med i KDL. Slit den med hälsan. Eller spring därifrån. Ert val.

(Har kollat med redaktionen för godkännande.)


 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
509
Ingen bra idé att öppna vissa diskussionstrådar på jobbet...
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
Varför är inte den här omslagsbilden,
Det hade varit så himmla mycket häftigare
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vad ÄR det för nått? Den är asball!

Edit: varför har ni de bästa bilderna inne i böckerna? Jag skulle lätt kliva ut från SF- bok med den där under armen! Mer sånt här på framsidorna och mindre standardsexualisering, det är såååå tråkigt och KULT ska väl vara allt annat än tråkigt. :)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,888
Location
The Culture
Som vanligt tycker jag att Kult-varelserna känns lite överansträngda: det är kedjor och nitar och blod och könsorgan och piercingar på ett sätt som känns optimerat för att skrämma slag på Siewert Öholm år 1983.

Men det fungerar ju, så keep it up! :)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,668
Location
Eslöv
Cissi;n196673 said:
Vad ÄR det för nått? Den är asball!

Edit: varför har ni de bästa bilderna inne i böckerna? Jag skulle lätt kliva ut från SF- bok med den där under armen! Mer sånt här på framsidorna och mindre standardsexualisering, det är såååå tråkigt och KULT ska väl vara allt annat än tråkigt. :)
Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Mundo;n196696 said:
Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.
Jag veeet! Men jag önskade ändå att de inte var så himla tråkiga och mainstream med sina frontillustrationer.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,114
Gurgeh;n196689 said:
Som vanligt tycker jag att Kult-varelserna känns lite överansträngda: det är kedjor och nitar och blod och könsorgan och piercingar på ett sätt som känns optimerat för att skrämma slag på Siewert Öholm år 1983.

Men det fungerar ju, så keep it up! :)
Oj va mycket skoj på internet jag skulle vilja visa för Siewert! Det här är ju (som döden) bara början..

On topic, fin bild! Blir nästa kanske en med lite vore?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
Mundo;n196696 said:
Kanske ingen superbra ide ur marknadsföringsperspektiv att ha det här på framsidan. Det är ett lysande sätt att få bort KULT från bokhyllorna hos SF skulle jag gissa.
Fast det är väll inte kult om man inte får spelet bortplockat ifrån hyllor där rollspel brukar säljas.
 

Karlakarlen

Veteran
Joined
11 Oct 2008
Messages
63
Jag antar att det är en snäll entitet? Annars hade den väl haft en kniv som kön som i Seven, Minns ni Seven? Angående varelser/ monster jag hoppas ni klurat ut en bättre struktur på dom än förr då de stod i marginalen och det var omständigt att fatta vad som var vad och varför. Minns inte hur det var upplagt i första editionen.
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Brutal sak.
Klassiskt kvinnliga läppar, odefinierat ansikte i övrigt, bredaxlad och muskulös som en atletisk manlig simmare eller gymnast, lång och ståtlig med kraftfulla händer, kvinnobröst, feminin pose och en rejäl jävla chockbånge mitt i allt som pricken över i. Hem & Skola (om de finns kvar? lär sätta kaffet i vrångstrupen. Undrar hur Svinert Öholm, Allan Rubin och kulturkoftorna i media kommer reagera....Är det HLR med hjärtstartare som gäller när de ser bilden eller tvärdör de direkt?
????
 
Top