Nekromanti Kult Bible Edition PDF?

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jo, jag lyckades ju nyligen lägga mina vantar på den eftertraktade "går att läsa och är inte jätteotymplig"-utgåvan av nya Kult, alltså "Bible Edition" som den också heter. Jag är hemskt nöjd med boken, för den gör det mycket mer sannolikt att jag faktiskt kommer att lyckas ta mig igenom spelet, som ju annars är väldigt fint men också STOOORT och TJOCKT.

Men vet ni vad som skulle öka chansen ytterligare? Om det fanns en PDF-version av Bible Edition. Jag hittade inget vid en snabb sökning, så därför frågar jag här - finns det några planer på en fin, lättläst och surfplattevänlig PDF? PDF:en av den vanliga grundboken lider ju lite av samma "jättestor och otymplig"-problem som sin fysiska motsvarighet; min lilla 8"-surfplatta funkar inte så bra med den sortens massiva verk.

Så... PDF av Bible Edition? Pretty please?
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Jag vore också väldigt tacksam om bibelvarianten kan släppas som PDF.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,912
Location
Sandukar
Tack för intresset! Det finns i dagsläget inga planer på att lägga upp nuvarande version av Bible Edition som PDF. Det är en del layoutarbete med att få till en sådan version (tex behöver allt länkas om jämfört med den ’vanliga’ utgåvan av grundboken). Bible Edition är dessutom nära på slutsåld så vi tittar på ett nytryck framöver och tar då med detta önskemål som en del av helheten.
 
Top