Nekromanti Komplettera med tryckt specialnummer av fenix

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Tack alla ni som gjorde Fenix Kickstarter till en succé. Det är riktigt roligt att vi med er hjälp klarar ett års utgivning utan prisökningar – och dessutom kunnat genomföra lite permanenta förbättringar som inplastade tidningar och att trycka helt i fyrfärg! Specialnumret av Fenix ser också ut att bli en riktig godbit, där flera av de bästa skribenterna både i Sverige och internationellt bidrar med unikt material för Fenix.

Många missade att betala för att få detta specialnummer av tidningen i tryckt format, så vi har bestämt oss för att ge alla er som stött vår Kickstarter eller redan prenumererar på Fenix chansen att under januari och februari beställa numret direkt från oss. Du får beställa fler tidningar, om du till exempel vill ha ett exemplar att läsa i badet och ett annat som bevaras så väl som möjligt. Därefter trycks bara så många tidningar som har beställts och inga fler.

Specialnumret av Fenix 59 SEK/per tidning. Glöm inte att lägga till frakt på 59 SEK.

Omslagsbilden (utan loggor och text) på specialnumret i 70 x 100 cm 200 SEK/affisch. Glöm inte att lägga till frakt på 59 SEK.

Frakten blir högre än vanligt då vi tyvärr inte kan skicka ut denna låga upplaga lika billigt som våra vanliga prenumerantex.

Betala in den summa som motsvarar vad du vill ha direkt på Åskfågelns plusgirokonto 444 74 91 – 4 eller Åskfågelns paypalkonto anders@gillbring.com. Glöm inte att uppge ditt namn och Kickstarter i samband med din inbetalning, så att vi vet vem vi skall skicka ut till och vad det gäller. Känner du dig osäker kan du kontakta oss på fenix@speltidningen.se

/Anders & Tove
 

Mariner

Veteran
Joined
5 Jan 2016
Messages
16
En fråga bara, Jag är ny på forumet & undrar om det är ok. även för min del att beställa denna tidning?
Detta är ju intressant både för min egen del & andra som inte har varit med här så länge än...
Tack på förhand!
 
Top