Knas på Lulu?

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Jag sökte mig till Lulu i förhoppning om ett tredje nummer av Suldokar’s Wake - men upptäckte att bara nummer 2 fanns där nu. Och av @Fiktionsleks övriga spel var länken till Whitehack, notebook edition, kass (sidan fanns inte). Någon som vet vad som är problemet?
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
Lulu har nyligen byggt om rätt rejält, och i samband med det verkar en del produktsidor inte flyttats över helt korrekt (problemet med böcker som inte flyttats över korrekt verkar rätt vanligt). Du kan nog höra av dig till deras kundtjänst så borde de kunna lösa det.

Tredje numret av SW vet jag dock inte ens om det kommit ut än, har inte sett något om det i alla fall. Vad jag kan se på bloggen/hemsidan ska det dyka upp i juni.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jag har stängt ner alla mina böcker utom Whitehack Booklet till dess dammet lagt sig på Lulu, för det är inte säkert att stora ändringar + corona + en massa rabattkuponger (som de har nu) är en jättebra kombo. Det ska alltså inte gå att köpa böckerna du talar om och heller inte hitta länkar till dem (bara att du hittat detta säger ju något). Jag återkommer så snart som möjligt!

All gott,

Christian
 
Top