Nekromanti Kickstarter för 3D-skrivbar terräng

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
https://www.kickstarter.com/projects/terrain4print/789341589?token=f3567604

Jag håller på med en kickstarter för 3D-skrivbar terräng. Det betyder att jag tillverkar filer (.stl-format) som (lite förenklat) matas in i en 3D-skrivare och ut kommer 3D-modeller i plast.

Jag vill gärna ha hjälp med:
* Är det presenterat på ett tydligt sätt? Förstår ni grundmål, tänjbara mål och löften (pledges)?
* Är målen organiserade på ett bra sätt?
* Jag vet att jag har lite grammatiskt att jobba med. Men hur är tonen?

Jag är inte helt klar. Det fattas några bilder, time-lapse på skrivare och sånt. Men det är mest utsmycknad.

Tack för er hjälp!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Så, jag har gjort en video. Det är långt ifrån perfekt, speciellt ljudet men jag är nöjd. Nu ska jag på fem dagars semester och sen trycker jag på knappen.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag tycker att det ser helt OK ut. Den enda språkliga grejen jag såg var "less seams" som borde vara "fewer seams". Annars tycker jag att din grafik och dina förklaringar var föredömligt tydliga.

Möjligen hade det varit bra med en såndär stor grafisk grej som visar olika stretch goals, och som du typ uppdaterar när målen uppnås.
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
krank;n206903 said:
Jag tycker att det ser helt OK ut. Den enda språkliga grejen jag såg var "less seams" som borde vara "fewer seams". Annars tycker jag att din grafik och dina förklaringar var föredömligt tydliga.

Möjligen hade det varit bra med en såndär stor grafisk grej som visar olika stretch goals, och som du typ uppdaterar när målen uppnås.
Tackar! Fixat.

Den stora översikten kommer när jag satt gång. Om det inte blir en jättedålig start. :)
 
Top