Nekromanti Kiaz+ghor mot roghan?

Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Om den där roghandvärgkungen skulle anfalla kiaz skulle ghordvärgarna anfalla honom i ryggen. Det var i alla fall vad kungen över kharzim-renkh-ghor sa för att förhindra ett nytt tirakkrig. Skulle isåfall tirakerna och ghor kanske bli vänner. Drezindvärgarna skulle ju slänga sig över möjligheten att dvärgarna och tirakerna blir vänner och om det betyder att ett fäste blir förstört, må så bli. Roghan blir nog skitförbannade men de är ju roghan. Kanske det finns magiker från drezin som gör så att roghankungen blir tyken och bestämmer sig för att anfalla endå. Kampanj? Kanske upptäcker RPna detta och får fly för livet då drezindvärgarna måste döda dem för att inte få hela dvärgnationen att vända sig mot dem.

Spännande? Ologiskt? Logiskt? Frågor?

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,189
Location
Göteborg
Superbra!

Spännande, minsann. Den kampanjen vill jag spela med Rhurn, och det illa kvickt efter Neros ickespelbarhetsdag.
Just att du har bevisat att du har såna bra idéer så blir du sl på livstid. Jag kan ta Viking.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Bvafa!

Jag menar, du kan säkert komma på något. Jag vill inte vara SL hela jävla tiden! Och greger vill inte spela viking. Kanske vill du utveckla min ide. Jag ger dig den. Gör ditt bästa. Jag vill spela med min Doxs pantho. (typ, galet djur betyder det)

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Virocon

Swordsman
Joined
5 Sep 2000
Messages
453
Location
Stockholm, Sverige
Så länge du inte dödar mer än 5000 individer eller ändrar på spelbalans/geografi/inrikespolitik/Utrikespolitik eller på något sätt riskerar att släppa loss ett krig så må det vara hänt.

/Virocon
 

Ignatius

Veteran
Joined
15 Dec 2000
Messages
118
Location
Daval, Jargien
Skulle isåfall tirakerna och ghor kanske bli vänner

Ghor och tirakerna vänner?? Går det verkligen ihop?
Jag trodde att dom hatade varandra över allt annat.

-Ignatius
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,189
Location
Göteborg
Det är jag.

Jag är snäll. Jag kan spelleda Viking.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,189
Location
Göteborg
Re: Bvafa!

Vi får väl turas om, men jag tycker att Greger får sköta det.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Vadådå? Vaför får man inte ändra på världen? Klart det ska ändras! Annars känns det ju som om man står och trampar.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 
Top