Nekromanti Karazan

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Det börjar bli dags.
Vi har plan på beroende på hur många som kan vara med att göra ett försök på Karazan Söndagen den 13/4 och eller Måndagen den 14/4.

Allt beror på hur många som kan vara med och vilken dag.
Så ladda ner Guild Event Manager från http://christophe.calmejane.free.fr/wow/gem/
installera den som vilken annan wow addon

Sedan ingame så öppnar ni GEM från minimapp ikonen. Går till sista fliken Options och lägger till en kanal som heter dosgem klickar i Notify bocken och sedan markerar ni defaultgemchannel och trycker remove. Då bör det se ut som så här:


med skillnaden att Notify bocken i bilden ovan inte är ibockad vilket den alltså skall vara.

Sedan kan ni gå in på Events fliken, markera Karazan och klicka på subscribe knappen om ni vill vara med.

En liten Note gällande denna addonen är att den, som alla andra ingame addons, bara uppdaterar sig om någon annan har uppdaterad information och är Online. Ni kan alltså inte gå in och tro att ni som enda personen i gillet online skall kunna se nya Events, lägga till eller förändra att ni skall vara med eller inte och sedan tro att alla andra får reda på det. Någon mer måste vara online för att informationen skall föras vidare.

Det är också därför jag startade denna tråden så att ni får reda på att vi faktiskt skall försöka oss på en Karazanrunda äntligen men även så att ni har möjlighet att meddela om ni kan vara med eller inte utanför spelet.
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Tja Ba.

Är lite osäker om jag kan vara med. Åker till Italien på måndag. Blir borta 3 dagar, tror att min kära familj vill ha min uppmärksamhet på söndag. Även spel på Onsdag 16 de kan ligga i farozonen. :gremconfused:

Ha det.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag kan vara med om vi kör måndag. På söndagar raidar jag med mitt WoW-gille. :gremgrin:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Då har vi gjort den första rundan och vi tog Attumen the Huntsman på första försöket :)

Blir nya försök nästa vecka på Söndag den 20:e
 

Gurdak

Veteran
Joined
21 Apr 2008
Messages
1
Location
Skövde
Även en blind orc kan hitta en användare. Hittade dock inte min gamla (kom varken ihåg vad jag hette eller vilken mailadress den var skapad med ) utan det fick bli en ny.

Kan nog tyvärr inte köra kz ikväll men det blir säkert fler tillfällen.

/Martin
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Karazan nytt försök söndag den 11

Det har inte blivit så många mer försök då flera har vart borta sedan sist så vi lägger ut en blänkare här om att vi vill försöka på söndag igen. Hoppas att vi blir tillräckligt många. Mer info finns ingame med "GEM"
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Re: Karazan nytt försök söndag den 11

Hej på er!

Kan nog tänkas att jag kan spela KZ på söndag 11/5 isåfall från 19.00.

Grishnia the Rogue.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Då kan vi informera att det blev ett par timmars KZ vilket resulterade i Atumens död och på sista försöket så fick vi även ner Moroes. Bra loot som kunde användas blev det också :gremsmile:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Grattis. Jag köpte ny ring för badges och fick ett svärd av Gruul, så nu har jag konverterat från tvåhandsstav till mainhand + offhand, är hitcappad (så när som på 1 HR efter lite omgemmning) och har 945 +dmg samt 16,29% critchans.. :gremgrin:
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Trevligt att höra att ni kommer nån vart. Jag har ju inte varit inne på Ilje på jättelänge nu, mest för att flera av mina polare hamnade i samma raid guild som min paladin, så jag har spelat på the Venture Co nästan heltid.

Saknar horde ibland dock...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Du vill inte köpa en holy priest med bättre stats i sin healing gear?

<.<

>.>

Det ingår 12k och 3 epic fly's ...

>.<
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Cirka 3 tusen spänn i min plånbok? :gremlaugh:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

Annars har jag ett sjukt radikalt förslag... du börjar lira med oss :p

/Seinet Wintermute - Skall hem till Göteborg igen (snart för evigt hoppas jag)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Karazan nytt försök söndag den 11 resultat:

jag har precis slutat spela wow och idag stängde jag mitt AoC konto också. Not gonna happend.
 
Top