Nekromanti Kanske fler än jag som missat om v.6?

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Jag kollar mest här på rollspel.NU för uppdateringar om Western, men häromdagen besökte jag rollspel.COM och såg att jag hade missat en nyhetsuppdatering!

http://www.rollspel.com/western/we4.html

Nyutskick av uppdaterad Rollpersonen-bok-pdf till förbeställare under v.6 - dvs. denna vecka! - A.K.A. idag eller imorgon!! (Jag tippar på imorgon.. kväll.. Hehe)
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Stämmer bra. Vi håller på att färdigställa en ny pdf av Rollpersonsboken som vi kommer att börja skicka ut senare idag.

/Anders & Tove
 

Twiggen

Veteran
Joined
29 Jun 2007
Messages
34
Anders & Tove;n68351 said:
Stämmer bra. Vi håller på att färdigställa en ny pdf av Rollpersonsboken som vi kommer att börja skicka ut senare idag.

/Anders & Tove

Tänk vad nära det börjar kännas nu. Jag spelade Western för första gången när version 3 hade precis kommit och jag klistrade in eratan så fort den dök upp med mera. Vi var många som då diskuterade i forumet under åren och jag startade till och med ett PBF (Play By Forum) som blev en kul succé trots att det inte alltid var det bästa sättet att spela på men vi alla hade kul.

Sedan dess har vi många faktiskt gått och väntat på en ny version och sedan vi fick första pdf i vår mailbox har inte vi blivit besvikna på att vi fått vänta i vad många tyckt varit en evighet. Att vänta läge ger en ibland en större förväntan än vad man kommer att få men som vad många skrivit innan har det faktiskt varit en äkta wow känsla och vi hade nog inte kunnat hoppats på att det skulle kunna bli bättre än vad det faktiskt varit innan och nu får vi både det som varit fantastiskt med Western sedan tidigare med många fantastiska och genomtänkta nyheter.

Tror för min del att det kommer bli en version som kommer bära under lika lång tid som förra versionen om inte längre men mycket kommer att komma till i alla de äventyr och uppslag som hör till. Vi kommer säkert hitta massa felaktigheter, känna att varför blev det inte på detta sättet istället och det ser jag fram emot också då denna version inte hade behövts om inte dessa fel och nya idéer dykt upp.

Superfint arbete av ALLA under fin ledning av Anders och Tove!

Tack!!!

Magnus / Twiggen / Eldorin
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Inget här heller och jag lovar att mailboxen inkl. skräpfilter kontrollerats med 10 min mellanrum sedan kl 8 imorse! :)
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Vi har börjat att skicka ut pdf:erna. Men det är individuella vattenstämplade pdf:er som skickas ut via Sprend. Så det kommer ta lite tid innan alla har fått sin pdf. Men håll ut den är på gång.

/Anders & Tove
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
Spänningen är olidligt,
är det någon mer än mig som fortfarande inte fått sin PDF ?
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Lukas;n68549 said:
Spänningen är olidligt,
är det någon mer än mig som fortfarande inte fått sin PDF ?
Jag har inte heller fått min. Men det tar nog lite tid att få ut dem. Låter som om "vattenstämplingen" och utskicken sköts rätt manuellt.

Samt att man måste räkna med att en eller annan PDF försvinner på vägen p.g.a. indian eller banditöverfall. :wink:
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
pdf-filen är rätt stor (50 mb) så det tar en stund att skicka ut. Men vi skickar en ny fil var 5 minuter ungefär. Så snart är det din tur.

/Anders & Tove
 

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
Jag har fått filen men jag kan inte på rak arm se vad som är ändrat... Vilka kapitel har ni gjort om mest?
 

Röde Baron

Veteran
Joined
29 Jun 2010
Messages
34
Laddar man ner filen eller kommer den i mail? Har webmail så jag har totalt 50 mb i mailen så den kommer inte få plats...
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Röde Baron;n69108 said:
Laddar man ner filen eller kommer den i mail? Har webmail så jag har totalt 50 mb i mailen så den kommer inte få plats...
Du får ett mail från Sprend med en länk till din pdf-fil.

/Anders & Tove
 
Top