Nekromanti Köpes: Car Wars och Ogre

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
En gång för länge sedan bytte jag in massa grejer på hobbygames/hobbyspel eller vad nu stället hette, spelantikvariatet. Jag skaffade mig en Car Wars-box och till min lycka innehöll den en herrans massa gott som egentligen var expansioner utöver själva boxen. Och har nu sen jag hittat tillbaka till spelhobbyn ställt mig frågan, varför i h-vete sålde jag av den för en spottstyver? Så, tänkte bege mig ut på ebayjakt på en stund, men innan dess tänkte jag fråga detta:

Är det någon som sitter på antingen originallådan/påsen med lilla Car Wars? Om så, vill ni bli av med den för en lämplig summa? Samma sak gäller också deluxeboxen, om ni äger denna, inte använder den och gärna tycker att hos Poppe, där skulle den passa utmärkt och spelas flitigt, så skrik till.

Vidare, Ogre. Någon som äger detta lilla söta spel och tycker att det vore synd om jag fick lov att surfa runt på ebay helt i onödan, så säg till.
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
Ok nu har jag köpt Ogre så ni behöver inte dränka mig med erbjudanden. ;)

Supplement till Car Wars kanske kan vara intressant fortfarande beroende på vad det är....
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Jag har ett ospelat och opunchat (även om det väl snarare är 'oklippt' i det här fallet) Boat Wars dock med något misshandlad box. Är det intressant?
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
Jag har ett ospelat och opunchat (även om det väl snarare är 'oklippt' i det här fallet) Boat Wars dock med något misshandlad box. Är det intressant?
Nja det är nog just doften och skriket av bränt gummi mer än havets bris, fiskrens och måsars skrik som lockar. Men sitter någon med typ någon arena till car wars så skulle det kunna vara något. Eller expansion 9 som är någon slags snurra för hastigheter osv.

Tog mig tio år att skaffa Ogre, men nu så ska sonen introduceras till lite hex n counter-krigsspel light...
 
Top