Nekromanti Köpedungeon till pathfinder

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,868
Location
Barcelona
Jag ska snart inleda en kampanj i Pathfinder. Jag är i allmänhet inte särskilt mycket för köpeäventyr, men dungeondesign är ett område där jag ännu har mycket att lära mig, och där jag gärna studerar proffsen.

Därför tänkte jag nu höra mig för om tips på väldesignade dungeons som kan köpas för en överkomlig penning, på pdf eller i tryck. De måste vara någorlunda fristående, det vill säga kampanjoberoende eller lätta att plocka ut ur sin kampanjkontext.

Tackar på förhand :heart:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
Jag har hört mycket gott om The Godsmouth Heresy som är ett fristående level-1 äventyr som är dungeonbaserat. Tydligen skall det även innehålla en del hooks som man kan spinna vidare på om man vill utveckla det till en kampanj. Pdf för 10 dollar verkar vara det billigaste alternativet, och det känns väl inte så jätteblodigt.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Vitulv said:
Jag har hört mycket gott om The Godsmouth Heresy som är ett fristående level-1 äventyr som är dungeonbaserat. Tydligen skall det även innehålla en del hooks som man kan spinna vidare på om man vill utveckla det till en kampanj. Pdf för 10 dollar verkar vara det billigaste alternativet, och det känns väl inte så jätteblodigt.
Hoppas du inte har läst det, för jag funderar på att spelleda det :gremsmile:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
chrull said:
Vitulv said:
Jag har hört mycket gott om The Godsmouth Heresy som är ett fristående level-1 äventyr som är dungeonbaserat. Tydligen skall det även innehålla en del hooks som man kan spinna vidare på om man vill utveckla det till en kampanj. Pdf för 10 dollar verkar vara det billigaste alternativet, och det känns väl inte så jätteblodigt.
Hoppas du inte har läst det, för jag funderar på att spelleda det :gremsmile:
Coolt! Nej, jag har inte läst det. :gremsmile:
 
Top