Nekromanti [KÖPES] Operation Fallen Reich Regelbok

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Jag har ett massivt hål i min svenska rollspelssamling och det råkar vara Operation Fallen Reich. Jag vill gärna få tag på rollspelet men jag har ett par krav och noter:
1. Det måste vara i spelbart skick, och helst inte allt för tillknögglat av livet. Jag pratar trots allt om en samling, så gärna lite finare. Ju finare desto mer kan jag betala.
2. Jag betalar frakten till Kanada utan problem
3. Japp, jag bor i Kanada.
4. Jag förbehåller mig rätten att avgöra vad "inte allt för tillknögglat av livet" innebär, så jag vill gärna se ett foto på boken innan köp.

Jag har redan spelledarskärm och life board, men är beredd att köpa dem också om det råkar vara så att säljare vill bli av med hela klabbet. Jag är beredd att betala för det. Ett nytt går runt 370 spänn vad jag har förstått, så jag kan tänka mig att lägga runt 5 - 600:- exklusive frakt.

Jag har tillgång till PayPal, och även Swish, även om Swish blir lite knepigare.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Väldigt underligt. Jag ställde frågan om OFR för några veckor sedan och sökte då på det på prisjakt. Såg att det fanns på Collectors Point och tänkte att det säkert går att köpa senare. Nu finns det inte kvar där längre :-(
 
Top