Nekromanti Jo.. på tal om mitt spel!

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Satt och tittade lite på rollspel.nu och kom på att jag faktiskt har ett spel här - Burk Krig. Liksom, jag var inte så seriös när jag gjorde det men jag har fått brev av rätt mycket folk som gillar det.
Min fråga blir då.. finns det någon här som har spelat Burk Krig, eller spelar det?
Jo, jag har liksom aldrig ens speltestat mitt eget spel. Har inte orkat. Inte ens Joel och Mathias som var med och skrev har testat det. Är det bra? /images/icons/wink.gif

Mac - gillar inte att speltesta sina egna spel /images/icons/smile.gif
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: Jo.. på tal om ditt spel.

Min bundis Filip har spelat det och tycker att det är askul.. Jag tycker du ska utveckla relationerna mellan raserna, förlåt smakerna, mer. Det skulle vara kul!

/Hans ansikte är ärrat av ordkrig och personangrepp. En Soldat
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: Jo.. på tal om ditt spel.

Ja, men jag orkar liksom inte jobba med ett spel jag inte ens testat. Men det är kul att folk gillar det ändå /images/icons/smile.gif. Den som vill får gärna ta å skriva lite om det.

Mac - spela burkar, hum, ja..?
 

Davio_UBBT

Veteran
Joined
27 Jul 2000
Messages
57
Location
Götene
Re: Jo.. på tal om ditt spel.

Burkkrig var faktis rätt roligt, jag har många minnen därifrån. I ett stort krig mellan Pepsi och Cola, skulle vi dom coola Cola snubbarna gå i fronten. Vi fick tid att handla vapen och min kompis hade inte råd till en granatkastare så han bad mig om pengar.
"Okej fast du får jobba igen dom som liv vakt åt mig" sa jag och sen var det dags för fronten. Vi fick gå ner i grottor då ett gäng 33cl Pepsi kom, och det första som hände var att jag dog och min livvakt gjorde ingetting.. Som begravning blev jag sänt ditt den lokala pantstationen.

"en dvärgsord är värdare mer än allt guld i världen"
 
Top